Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uitgezet na 20 minuten, kreeg mijn tik van het acterenVlaamse serie op Netflix. Uniek want dit keer zonder ondertitels
Blind Sherlock
Bedankt, maar ik heb ze ergens online gevonden. Dat is nog goedkoper.En ook de deluxe Dark Horse mangas(engels)besteld om nog eens het geheel te lezen. Worden hier snel te koop gezet en maar éénmalig gelezen dus als ge ze wat goedkoper wilt.
Als je degelijk Frans kunt zijn de nieuwe prestige editions wel ver superieur.
Zowel Eva als Berserk enkel dus de og series gezien? Eva films zeker niet skippen. Berserk misschien beter na de manga te lezen.
Idem hier, maar totnutoe heeft geen enkele anime me teleurgesteld, op Baki na.Ik wil graag anime proberen maar vind het overweldigend om ergens te beginnen! Death Note uiteraard gezien, Attack on Titan heb ik seizoen 1 half gekeken, One Piece enkele afleveringen. Zoveel animes en sommigen hebben zoveel afleveringen! Maar wel tof dat ik nog veel heb om naar uit te kijken.
"Origineel einde" of vervangend einde. Al zoveel verklaringen gelezen hoe het tot stand is gekomen(regisseur depressie, budget compleet op tegen de laatste 2 episodes) maar over de jaren heen zijn ze daar al zoveel op terug gekomen dat het moeilijk echt te weten is. Maar als fan, is het wel absoluut de moeiteBedankt, maar ik heb ze ergens online gevonden. Dat is nog goedkoper.
The End of Evangelion is een alternatief einde, begrijp ik? Aangezien het OG einde wtf was?

Past perfect bij mijn EVA regenjas, 8th Angel wintermuts, Asuka EVA mech figurine met 19 poses(die mijn hond al voor de helft heeft verorberd), Rei wearing Saghiel as jammies pluche en nog zoveel meer rommel

Veel sterkte want je moet je kopje er wel bij houden.Eindelijk begonnen aan Dark.
Dat is niet de eerste keer dat ik dat gehoord heb. Als ik het niet meer snap zal ik op yt een explained video kijkenVeel sterkte want je moet je kopje er wel bij houden.

De fans weten dit al even hoor.Om even terug te komen op Ted Lasso. Season 4 is voorgesteld en hij zal een vrouwenploeg trainen. Mij waren ze al kwijt maar er zaten hier precies toch enkele fans.
Hopelijk even goed gecast als de eerste 3 seizoenen, en dezelfde omkadering achter de schermen. Dat het maar snel zomer is.