Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Niet gezien, maar we hebben hier al vaak gedacht om nog eens een rewatch te doen van de Vlaamse serie "Tabula Rasa" met o.a. Natali Broods en Veerle Baetens. Ik vond die eerste ook wel een goeie actrice, waar we achteraf niet zoveel meer van gehoord hebben? Ik heb ze enkel nog gezien in de serie "Over Water" en enkele films waarvan ik de titel niet direct voor de geest kan halen.
Wel nog actief in het theater bij de Hoe. Goeie actrice, en vriendelijke madam.

A Knight of the Seven Kingdoms. Halfweg de eerste aflevering en moet me er al doorslepen.

Ik vind Landman een van de betere series van het laatste jaar. Er zitten inderdaad af en toe wat overbodige soapscènes in (vooral rond de dochter), maar ik moet er toch vaker om glimlachen dan bij The Studio bvb. Hoewel het eigenlijk een drama serie is..
Ik ben er vorige week naar beginnen kijken, nu eerste seizoen uit en vind het ook een aanrader. Er zijn tegenwoordig niet veel series meer die me nog kunnen boeien maar Landman sprak me van de eerste aflevering aan.

De eerste aflevering van A Knight of the Seven Kingdoms bekeken en lang geleden dat ik nog zo'n zwakke piloot heb gezien om nog maar te zwijgen van de idiote humor. Wij zaten mekaar hier aan te staren van: Dit is toch wel GoT? Hopelijk zijn de volgende afleveringen wat beter want dit belooft niet veel goeds.

A Knight of the Seven Kingdoms is gebaseerd op een meer "luchtige" take van de GoT wereld. Wie een serieuze toon verwacht met de politieke machinerie van GoT zal dat hier niet vinden. Het zal ook de komende afleveringen (deels) gevuld zijn met lichte momenten, humoristische elementen en niet-zo-serieuze personages.

A Knight of the Seven Kingdoms is gebaseerd op een meer "luchtige" take van de GoT wereld. Wie een serieuze toon verwacht met de politieke machinerie van GoT zal dat hier niet vinden. Het zal ook de komende afleveringen (deels) gevuld zijn met lichte momenten, humoristische elementen en niet-zo-serieuze personages.
Goed dat je het zegt dan. Wist het niet.

A Knight of the Seven Kingdoms. Halfweg de eerste aflevering en moet me er al doorslepen.

Ik ben er vorige week naar beginnen kijken, nu eerste seizoen uit en vind het ook een aanrader. Er zijn tegenwoordig niet veel series meer die me nog kunnen boeien maar Landman sprak me van de eerste aflevering aan.
Hou het dan maar bij S1 als ge dat gevoel wilt behouden.

Krijgt nochtans goeie kritieken van persjongens die al meerdere afleveringen gezien hebben.
Die waren misschien beter gebriefd?
Als je "genre: Action/Adventure, Drama, Fantasy" ziet, verwachtte ik me toch aan iets anders.

Het deed me wat denken aan Blackadder, al heb ik daar ooit maar enkele afleveringen van gezien.

Now You See Me 3. Meh. Beetje slapjes. Ook heel zacht qua beeld, vreemde artistieke keuze. 6/10.
A Knight's Tale een tijd geleden, blijft een solide film.

Eerste twee afleveringen van Industry S4
Was/ben volledig niet meer mee hoe het geeindigd was, maar weet niet als ik nog verder ga kijken, vond er werkelijk niets aan eigenlijk.

Eerste twee afleveringen van Industry S4
Was/ben volledig niet meer mee hoe het geeindigd was, maar weet niet als ik nog verder ga kijken, vond er werkelijk niets aan eigenlijk.
Ja, niet simpel om er weer in te komen. De meeste personages zijn gekend, maar dat de setting niet meer Pierpoint is, voelt toch raar aan.

Better: Britse reeks op VRT Max. Begon nog redelijk goed maar werd wel een pak minder. Met een flauwe finale als gevolg. Jammer.

Terug
Bovenaan