Hmm misschien moet ik mij er toch eens door worstelen. Zoals bij quasi alle anime reeksen ben ik ergens halverwege seizoen 1 afgehaakt. Niet dat ik het slecht vond, maar ik voelde geen drang om verder te kijken.Attack on Titan S2 tot en met het einde
Niet te geloven dat S1/S2 zo hard aanvoelen als een "ok" anime met bovengemiddelde animatie-kwaliteit. De kwaliteit van het verhaal en personages gaan zo fel omhoog vanaf S3 dat het bijna aanvoelt als een andere anime. Gelijk zovele redditers al herhaald hebben: S3 part 2 (Genk 0) is voor mij de piek van de reeks, gevolgd door het eerste deel van S4.
Levi vs beast-titan is een van de meest hype anime-momentjes die ik in tijden heb gezien!De aap-man met zen honkbal grapjes versus een absolute blender van een man.
Erwin zijn finale speech naar de troepen is ook S-tier. Ik moest spontaan denken aan Aragorn's speech uit return of the king en ik twijfel oprecht welke ik beter vind... Aragorn is cool, maar Jotaro's voice-actor die schreeuwt om dapper te sterven.... Good stuff
De aap-man met zen honkbal grapjes versus een absolute blender van een man.