Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Aan the Wire begonnen. Stond al lang op lijstje maar werd altijd opzij geschoven voor iets anders.
Zelfde hier maar met Better Call Saul en zeker gezien de laatste vermeldingen hier onlangs.
Breaking bad vond ik super, geen idee waarom ik dan niet meteen mee op de trein ben gesprongen.
Dus er nu maar eens aan beginnen. The Crown is nog zo eentje met al redelijk wat seizoenen dat ik toch ook ooit eens wil zien.
Enige dat er vermoedelijk nooit van zal komen is game of thrones.

IT: welcome to Derry.
Met de eerste aflevering achter de rug moet ik zeggen dat deze le echt wel bevalt.
Ik heb dan ook wel een zwak voor series/films die zich afspelen in de jaren ‘80 of eerder. Zal waarschijnlijk aan mijn nostalgische gedachten hangen over mij jeugd.
Enfin… de kinderen hier spelen hun rol wel goed en zijn boeiend genoeg. De sfeer zit goed en er zit een goed tempo in.
8,5/10

Deadwood uitgekeken, net voor het van Streamz werd gegooid. Echt grave serie. Blijkbaar is er ook een film die later is uitgekomen en die het vroegtijdig beëindigen van de serie beter afsluit. Ga ik nog wel eens kijken.

Favo personages: Doc Cochran, A.B. Farnum, Al Swearengen, Calamity Jane en Mr Wu, in die volgorde.

The Beast in Me : Leuke mini serie over een schrijfster met serieus wat emotionele schade waarbij ze een beruchte buur krijgt die verdacht werd van de verdwijning van zijn vorige vrouw. Elke aflevering van genoten. Zeer goede en spannende reeks die naar het einde toe wel een beetje voorspelbaar is. 7/10

Laatst bewerkt:
Farnum?? De grootste onderkruiper van heel de serie 😅

Buiten natuurlijk Al, Wu en Bullock, vind ik bvb de personages van Charlie Utter en Trixie ondergewaardeerd.
Geweldige kerel toch. Uniek personage. Shakespeare zou trots zijn op zijn uitspraken.

Ja, die twee kunnen er zeker bij. Het toont toch hoeveel sterke personages er rondliepen in die serie.

TULSA KING

als SLY fan, moest ik deze uiteraard eens beginnen bekijken. Begin liep als een vaart alvast, zit nu halfweg seizoen 1.
Zijn de 2e en 3e seizoen van zelfde niveau?

vind wel dat hij nog goed zijn mannetje staat op 75 :cool:

Terug
Bovenaan