Avondland
Well-known member
Mubi!Waar kijk je dat?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mubi!Waar kijk je dat?
mijn ding.Zelfde hier maar met Better Call Saul en zeker gezien de laatste vermeldingen hier onlangs.Aan the Wire begonnen. Stond al lang op lijstje maar werd altijd opzij geschoven voor iets anders.
Vond het ook leuk! Naarmate de seizoenen vorderen, neemt het wel afThe diplomat,mijn ding.
Beetje zoals secretary of state.
Waar zit je al? Al meerdere afleveringen gezien?Aan the Wire begonnen. Stond al lang op lijstje maar werd altijd opzij geschoven voor iets anders.
Nog niet heel ver, aflevering 4. Zitten wel veel topacteurs in (sommige in hun early days blijkbaar). Het smaakt wel naar meer, al komt het naar mijn gevoel wat traag op gang. Maar goed; andere tijdsgeest en zo dus daar kan ik mij wel over zetten.Waar zit je al? Al meerdere afleveringen gezien?
Farnum?? De grootste onderkruiper van heel de serieDeadwood
Favo personages: Doc Cochran, A.B. Farnum, Al Swearengen, Calamity Jane en Mr Wu, in die volgorde.

Geweldige kerel toch. Uniek personage. Shakespeare zou trots zijn op zijn uitspraken.Farnum?? De grootste onderkruiper van heel de serie
Buiten natuurlijk Al, Wu en Bullock, vind ik bvb de personages van Charlie Utter en Trixie ondergewaardeerd.

Het eerste seizoen is zowat één van de beste Vlaamse series.Ik ben beginnen kijken naar Matroesjka's ...
Long overdue.
Zullen er velen jaloers op zijn wrs![]()
Net de eerste aflevering gekeken, veel stijl, veel energie. Ik ga zeker verder kijken.Nog altijd niemand anders naar Mussolini gekeken? Jandorie toch.
Heb matroesjka's altijd al erg overroepen gevondenHet eerste seizoen is zowat één van de beste Vlaamse series.