Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Rehearsal s2

Totaal flabbergasted, why isnt this talked about more? Mijn eerste aanraking met Nathan Fielder en je voelt gewoon dat dit zo'n legendarische serie wordt waar binnen 50 jaar nog over gepraat wordt.

Absoluut jaloers op het brein van Nathan Fielder

Yep, die gaat nog jaren nazinderen. Zeker ook zijn Nathan For You eens checken dan!

Daarin speelt die een entrepreneur die zaakvoerders helpt hun business te "optimaliseren". Ook zodanig heerlijk meta, half echt, half fake, waarvan op den duur niemand echt nog zeker weet wat wat is. Met soms verstrekkende gevolgen in real life.

Deze was bijvoorbeeld vrij hillarisch en is nog een van de meer normale. Je hebt bijvoorbeeld ook afleveringen zoals "The Claw of Shame"; Nathan’s quirky ideas force businesses to take big risks. In order to prove that he can do the same, he designs “the claw of shame” special. In the dramatic event, Nathan handcuffs himself to a steel frame positioned in front of a group of children. If he fails to free himself in 90 seconds, a robotic claw will pull down his pants, exposing himself to the children and making him an actual sex offender.

Laatst bewerkt:
Yep, die gaat nog jaren nazinderen. Zeker ook zijn Nathan For You eens checken dan!

Daarin speelt die een entrepreneur die zaakvoerders helpt hun business te "optimaliseren". Ook zodanig heerlijk meta, half echt, half fake, waarvan op den duur niemand echt nog zeker weet wat wat is. Met soms verstrekkende gevolgen in real life.

Deze was bijvoorbeeld vrij hillarisch en is nog een van de meer normale. Je hebt bijvoorbeeld ook afleveringen zoals "The Claw of Shame"; Nathan’s quirky ideas force businesses to take big risks. In order to prove that he can do the same, he designs “the claw of shame” special. In the dramatic event, Nathan handcuffs himself to a steel frame positioned in front of a group of children. If he fails to free himself in 90 seconds, a robotic claw will pull down his pants, exposing himself to the children and making him an actual sex offender.
Was ik zeker van plan

Dune Prophecy S01 : Vond het echt tot op de laatste aflevering niet zo interessant eigenlijk. Veel politiek gekronkel van die zusters maar het boeide me eigenlijk maar heel matig. De laatste aflevering maakte wel veel goed moet ik zeggen. Die was eindelijk is boeiend om te volgen. Wel veel mooie shots maar als ze focussen op de personages voelt alles heel klein aan. Ga zeker seizoen 2 volgen en hopelijk schakelen ze dan een versnelling hoger want in Dune zit toch veel meer in dan wat we tot nu toe hebben gezien. 6,5/10

"Shifty" De nieuwe documentairereeks van Adam Curtis over de teloorgang van het Britse rijk op het einde van de 20e eeuw gemaakt met BBC archiefmateriaal. Top zoals bijna alles van hem.

Nathan for you vond ik wel onduidelijk/ongemakkelijk. Ofwel plaatsvervangende schaamte indien echt ofwel matige fictie indien fake. Wel benieuwd naar The rearsal dan want ik voel het potentieel wel.

Eindelijk Lower Decks helemaal gezien. Toch wel doodjammer dat er niet meer dan 5 seizoenen zijn, dit is peak Star Trek.

Mobland

Eerste aflevering vond ik matig maar daarna wordt het enkel maar beter en beter. Aanrader!
Oneens! Vind dat nu echt een goed voorbeeld van een serie die geweldig opbouwt en dan ineen stort.
Ineens wordt het enorm onrealistisch... Effe action hero 1V30 in die hangar, effe die scene met dat mes,.. Zo jammer, had potentieel.

Heb het wel graag gekeken, maar te geergerd op het einde.
Leuke tip als je dit leuk vond: Kin

Na het enorm tegenvallende tweede seizoen van True Detective, nu toch seizoen 4 beginnen kijken. (Geen idee waarom ik derde overgeslagen heb, de schok van S02 was misschien te groot). Nog één aflevering te gaan en fascineert mij wel. Ook wel fan van Jodie Foster en die zet wel een prima prestatie neer. Het neigt wel allemaal wat te veel naar het bovennatuurlijke maar goed; afwachten wat de finale brengt.

WWII from the Frontline op Netflix. ‘Mooie’ documentaire. Veel beelden (en geluid) die ik nog nooit had gezien. De Russen op hun gigantische snowmobiles bijvoorbeeld. Aanrader!

The Rehearsal s2

Totaal flabbergasted, why isnt this talked about more? Mijn eerste aanraking met Nathan Fielder en je voelt gewoon dat dit zo'n legendarische serie wordt waar binnen 50 jaar nog over gepraat wordt.

Absolute baas Nathan. Droger als hem maken ze niet meer.

Na het enorm tegenvallende tweede seizoen van True Detective, nu toch seizoen 4 beginnen kijken. (Geen idee waarom ik derde overgeslagen heb, de schok van S02 was misschien te groot). Nog één aflevering te gaan en fascineert mij wel. Ook wel fan van Jodie Foster en die zet wel een prima prestatie neer. Het neigt wel allemaal wat te veel naar het bovennatuurlijke maar goed; afwachten wat de finale brengt.

Gisteren die laatste bekeken. Teleurgesteld toch wel. Ik had de clou niet zien aankomen omdat ze toch een hele tijd alluderen op "iets" anders.
Einde was te flou vond ik.

The Rehearsal s2

Ik heb net S1A1 gezien en ik vond er absoluut niets aan. Misschien snap ik het gewoon niet. Is het bedoeld om grappig te zijn of is't een drama? Misschien is S1 gewoon niet goed maar ik snap er de ballen van.

Dept Q : Netflix doet het 'em weer met een heel sterke serie. Verhaalvertelling is 11/10. Hopelijk krijgen we nog een seizoen van hetzelfde. 9/10

Terug
Bovenaan