Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30 Rock is toch wel de serie denk ik met het meest aantal (geslaagde) moppen per minuut.30 Rock eens opnieuw begonnen. Laatste 2 seizoenen nooit uitgekeken.
Ik weet da'k vorige maand nog Arrested Development erboven zette, maar als ge een beetje mee zijt met die "late night snl" setting, en al de spoofs die er met gepaard gaan, is dit misschien wel
de beste comedy serie ooit. Yeah boven Sunny. Boven Curb. Boven AD. I said it.
Helpt hier ook wel dat mijn vrouw meekijkt, en geen second meelacht. Terwijl ik de grappen al ken en de helft van de tijd lig te sterven.
30 Rock is toch wel de serie denk ik met het meest aantal (geslaagde) moppen per minuut.
Spijtig dat deze nog veel te weinig wordt vermeld in de toplijsten van comedy.
‘I don’t need therapy, I’m just mentally ill’

Vind 30 Rock en Arrested Development waarschijnlijk de series met de beste jokes. Maar Parks and Rec en Community vind ik betere comedy series. If that makes sense.30 Rock is toch wel de serie denk ik met het meest aantal (geslaagde) moppen per minuut.
Spijtig dat deze nog veel te weinig wordt vermeld in de toplijsten van comedy.
‘I don’t need therapy, I’m just mentally ill’
Zeer goed, idd!Te verwachten natuurlijk want t'is van Cuaron (Children of Men, Gravity, Y tu mamá también, Prisoner of Azkaban, ...) maar verdorie Disclaimer was echt straffe kost.
Blanchett is zoals gewoonlijk weer een force of nature maar toch al weer even geleden dat ik Kevin Kline aan het werk zag en ook die verdwijnt hier volledig in een atypische rol als nooit te voren. Voeg daar nog een kleinere rol voor een onherkenbare Sacha Baron Cohen aan toe en je zit met een cast om u tegen te zeggen.
Moeilijk om de seizoenen te rangschikken imo. Ze zijn allemaal wel goed. De eerste wellicht wel beter dan de latere.

Check dan zeker eens 'The girl next door'24 seizoen 1 en 2 afgelopen weken uitgekeken. Toch gek hoe ik me bepaalde scenes/gebeurtenissen nog kon herinneren terwijl het toch een dikke 20 jaar geleden is dat ik ze nog gezien heb.
En ja, damn, dat is al reeds een dikke 20 jaar geleden. Elisha Cuthbert is er godverdomme 42 ondertussen. Die zag er drop dead gorgeous uit destijds.