Arades
Well-known member
Open voor interpretatie toch wel vond ik. Er gaan trouwens geruchten rond dat er toch een nieuw seizoen komt.Dat is geen open einde hoor![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Open voor interpretatie toch wel vond ik. Er gaan trouwens geruchten rond dat er toch een nieuw seizoen komt.Dat is geen open einde hoor![]()
Helemaal mee eens. Waarschijnlijk het ‘minste’ seizoen, maar kon het nog steeds zeer hard pruimen. Altijd leuke locaties, altijd leuke cast, …White Lotus S3: trage opbouw. Leuke locatie, Thailand.
Tijdens seizoensfinale had ik meer een gekkere ontknoping verwacht zoals in voorgaande seizoenen.
Al bij al top serie, maar deze was niet het beste seizoen van de 3.
S2 vond ik het beste (Italië) met leukere plottwist en karakter ontwikkeling.
Al had dat weinig subtiel geweest. In ieder geval nog iets van extra twist.nee joh. Helemaal niet open voor interpretatie, dat is toch allerminst de bedoelingOpen voor interpretatie toch wel vond ik. Er gaan trouwens geruchten rond dat er toch een nieuw seizoen komt.
Ik heb het volledig uitgezien, maar het was soms van moeten omdat ik toch al zover zat.Schitt’s Creek op Netflix.
Het eerste seizoen kwam wat traag op gang, maar nu in seizoen 3 en al meermaals plat gelegen van het lachen.

Heeft er iemand ‘the pitt’ al gekeken? Deze serie y serieuze goede reviews.
Helemaal mee eens. Waarschijnlijk het ‘minste’ seizoen, maar kon het nog steeds zeer hard pruimen. Altijd leuke locaties, altijd leuke cast, …
Er ontbrak voor mij ook iets. Achteraf misschien het gevoel dat er meer potentieel zat in bepaalde situaties/verhaallijnen. Maar ik kan het niet helemaal duiden.
Ik dacht echt dat de boot van Belinda en haar zoon nog ging ontploffen in de laatste shotAl had dat weinig subtiel geweest. In ieder geval nog iets van extra twist.
Iemand een idee waarom de vader van het gezin er voor koos om zijn jongste zoon geen vergiftigd drankje te geven? Mogelijk omdat hij zijn andere 2 kinderen te verwend vond? En dacht dat zijn jongste zoon als enigste nog wel op zijn pootjes ging terechtkomen?
Normaal geen fan van ziekenhuisseries maar deze serie was vanaf aflevering 1 geweldig! Ik weet dat het niet origineel is na '24', maar het blijft toch vrij uniek om min of meer in real time te kunnen meevolgen tijdens een shift.Heeft er iemand ‘the pitt’ al gekeken? Deze serie krijgt serieuze goede reviews.
Black Mirror, nieuw seizoen.
Eulogy en Common People hakken er wel serieus in. De komende dagen de rest ontdekken.
Ben eraan begonnen en de start was idd sterk, maar ben halverwege afgehaaktThe Day of the Jackal
Best een goeie adaptatie van het originele idee naar de hedendaagse tijd.
Kijkt best lekker weg en smaakt naar meer.
Het einde van S1 wringt bij mij wel wat. De gehele serie heeft een bepaalde flow die opeens verbroken wordt. Mij lijkt het dat het auto ongeluk het einde van de serie had moeten zijn en dat het deel erachter (in Boedapest wat ze niet op scherm vermelden, waar ze dat normaal wel telkens doen) erbij is geplakt als soort van aankondiging voor seizoen 2.
Het doet geen afbreuk aan de serie, maar het stoorde mij.
Seizoen 1 via VRTMax te bekijken tot 04/09/2025
Ik heb de eerste aflevering niet uitgekeken. Halverwege ergens afgehaakt.Zero Day
De Niro zeer sterke acteerprestatie, maar het plot werd magerder en magerde naarmate de afleveringen vorderden. Begon zeer sterk, tegen het einde was ik verveeld en moest ik sleuren en trekken om tot het einde uit te kijken.