Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, staan nog veel zaken op die ik ook goed vond, maar die ik niet als must see beschouw.Boardwalk Empire en Deadwood als aanvulling op eerdere suggesties van anderen. Genoeg series om je mee te amuseren.
Allemaal HBO max:
House of Saddam… tja erm .. het is geen afrader maar het blijft wat plat/oppervlakkig.. Wel aardig als je wilt weten hoe het nu ook al weer ongeveer zat. Niet dat er een geniale plottwist in voorkomt, hé?
Fall of Diddy dan… blijft wat vlakjes.. Mogelijk omdat er nog volop ontwikkelingen zijn (rechtszaak is nog niet of net wel begonnen) wel aardig voor als je de komende tijd wilt kunnen volgen.
Peguin geprobeerd maar dat is echt niets voor mij. The leftovers ook niet echt…
Dune dan? Hoe lang moet je Dune de tijd geven? Moet het je meteen grijpen of de eerste afleveringen “afzien” en dan zit je er helemaal in? Anders meteen door naar the Wire? Hoeveel seizoenen zijn daar wel niet van?
Wat zijn andere must sees (tries) bij HBO max?
Dat weet ik nog zo niet. Heeft mij echt nooit kunnen boeien ondanks ik een grote GoT fan was/ben.(en House of the Dragon).![]()
En The Deuce vergeten. Da's steniging zeker?Treme zo laag is onvergeeflijk dat is 1 van de absolute toppers. FlyingHorseman is bij deze gecanceled.
Oh shit The Deuce inderdaad. Die zou vrij hoog staan. Nu denk ik er ook aan dat ik Generation Kill en We Own This City eveneens vergeten ben. The Penguin had ik eigenlijk ook al kunnen toevoegen... LIJST IS NIET MEER GELDIG.En The Deuce vergeten. Da's steniging zeker?
Six Feet Under is echt nog wel de moeite om uit te zien. Sure, soms wel heel corny.
Alles David Simon hier in een aparte categorie. Als'k eerlijk ben komen enkel Chernobyl en Succession in de buurt van die kwaliteit. Hell ik heb misschien Succession boven The Wire.. *heyo FlyHo, we zijn beide geband!*
The Leftovers moet ik wel eens checken. En Barry staat hier ook al eeuwen klaar.
bij 1 aflevering gehouden of doorgezet?The Wire op 1.. 'k snap het nog altijd niet. Aflevering 1 was zo snoozefest
aflevering 1bij 1 aflevering gehouden of doorgezet?

Wat het voor mij zo goed maakt:aflevering 1
Ik zal het nog eens proberen, heb nog al saaie series doorgezet dat leuk bleek te zijn
Ik heb het destijds 4 afleveringen volgehouden.The Wire op 1.. 'k snap het nog altijd niet. Aflevering 1 was zo snoozefest
Omar Little approves!Ik heb het destijds 4 afleveringen volgehouden.
Ik ga het sowieso nog een kans geven in de toekomst, misschien tijdens mijn zomerverlof dit jaar.
Haha ik ging exact dit posten, wtf. Treme is absurd goed, voor mij top 5 HBO serieTreme zo laag is onvergeeflijk dat is 1 van de absolute toppers. FlyingHorseman is bij deze gecanceled.