Ooo you in for a ride. Top 10 hier. Dringend eens legit aankopen.Begonnen aan The Knick. Wat een klasbak is Clive Owen toch, zoveel charisma.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooo you in for a ride. Top 10 hier. Dringend eens legit aankopen.Begonnen aan The Knick. Wat een klasbak is Clive Owen toch, zoveel charisma.
The Leftovers natuurlijk.
Penguin was zeer goed, maar ook niet meer dan dat.
Die andere 2 ken ik niet dus mss eenskans geven.
I don't think we can be friends.Ik vond nu eens niks aan The Leftovers en ben gestopt met kijken
Penguin daarentegen met veel plezier uitgekeken

Ik had deze ook op men wachtlist staan. Kende Clive Owen enkel vanuit Sin City. Koonut's top 10 materiaal, ben benieuwd.Ooo you in for a ride. Top 10 hier. Dringend eens legit aankopen.

I don't think we can be friends.
Ieder zijn ding he, begrijp ook wel dat het niet voor iedereen weggelegd is.
UTOPIA ondertussen aan het zien. Eigenlijk heel leuk en origineel.
Ik had deze ook op men wachtlist staan. Kende Clive Owen enkel vanuit Sin City. Koonut's top 10 materiaal, ben benieuwd.![]()
.Op welk platform hebben jullie deze bekeken? Ik zoek me rot.
Sommige titels zijn niet eenvoudig te herleiden naar een serie of een platform.

Ik vaar nogal op ruwe waters. Laten we het daarop houden.Op welk platform hebben jullie deze bekeken? Ik zoek me rot.
Sommige titels zijn niet eenvoudig te herleiden naar een serie of een platform.
Vanaf de canapeIk vaar nogal op ruwe waters. Laten we het daarop houden.

Op VRT Max naar de tattooist of Auschwitz gekeken. Bij momenten toch serieus aangrijpend. Iedereen weet wel wat wreedheden daar plaatsgevonden hebben maar toch choquerend om het met eigen ogen te zien gebeuren.
Allemaal HBO max:
House of Saddam… tja erm .. het is geen afrader maar het blijft wat plat/oppervlakkig.. Wel aardig als je wilt weten hoe het nu ook al weer ongeveer zat. Niet dat er een geniale plottwist in voorkomt, hé?
Fall of Diddy dan… blijft wat vlakjes.. Mogelijk omdat er nog volop ontwikkelingen zijn (rechtszaak is nog niet of net wel begonnen) wel aardig voor als je de komende tijd wilt kunnen volgen.
Peguin geprobeerd maar dat is echt niets voor mij. The leftovers ook niet echt…
Dune dan? Hoe lang moet je Dune de tijd geven? Moet het je meteen grijpen of de eerste afleveringen “afzien” en dan zit je er helemaal in? Anders meteen door naar the Wire? Hoeveel seizoenen zijn daar wel niet van?
Wat zijn andere must sees (tries) bij HBO max?
Dat had echt niet veel writing skills gevraagd om iets geloofwaardiger te verzinnen. Gewoon die domme line eruit laten was al voldoende.White LotusWat zijn andere must sees (tries) bij HBO max?
Dune moet je mss wel wat tijd geven.Dune dan? Hoe lang moet je Dune de tijd geven? Moet het je meteen grijpen of de eerste afleveringen “afzien” en dan zit je er helemaal in? Anders meteen door naar the Wire? Hoeveel seizoenen zijn daar wel niet van?
Voor een mol heb je scherp zicht.Dune moet je mss wel wat tijd geven.
Must sees:
The Sopranos, Succesion, The Wire, Barry, True Detective, Euphoria, Last Week Tonight, Big Little Lies, Chernobyl, Band Od Brothers, Rome, Mare of Eastown, Watchmen, McMilions, Somebody Somewere, Stopping the steal, The truth vs Alex Jones.