Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

De soundtrack die meestal speelt wanneer ze op 't binnenplein van de gevangenis rondlopen. :love:

Dat zit in m'n geheugen gegrift. Anderzijds heb ik ergens een gave als het op soundtracks aankomt zonder daar specifiek moeite voor te moeten doen. Heb ik een film of serie 1 keer gezien en ik hoor jaren later de soundtrack, kan ik die meteen toewijzen. Heel vreemd.
Ik heb nog steeds een boontje voor dat liedje van Kaye Styles 😄

Totally Completely Fine: via VRT Max gezien. Best aangenaam om eens te kijken. Goed geacteerd en balans tussen humor en ernst zit wel goed.

Seizoen 4 van This Is Us uitgekeken. Dat blijft gewoon een steengoede serie. Nog 2 seizoenen te gaan en dan afkicken.

Gisteren de laatste aflevering van This is Us bekeken. (Vrouw wou er geen afscheid van nemen dus bleef de laatste afleveringen maar uitstellen)

Heel mooie serie, blijft goed tot het einde.

The Fall of the House of Usher afgekeken. Het begon zeer sterk en op zich vind ik dat een degelijke reeks, maar toch heb ik mij met momenten erdoor moeten sleuren. Ik denk dat ik nooit 2 volledige afleveringen op een dag heb gezien. Meestal 1 en dan nog een stukje van de volgende aflevering en dan was ik het even beu.

The Fall of the House of Usher afgekeken. Het begon zeer sterk en op zich vind ik dat een degelijke reeks, maar toch heb ik mij met momenten erdoor moeten sleuren. Ik denk dat ik nooit 2 volledige afleveringen op een dag heb gezien. Meestal 1 en dan nog een stukje van de volgende aflevering en dan was ik het even beu.
Ja lap, die serie is de reden waarom ik terug Netflix genomen heb.

Seizoensfinale van seizoen 2 van For All Mankind. Wat een ongelooflijke finale, alle puzzelstukken vallen samen.

Niet verwacht dat ik dit zo goed ging vinden.

Seizoensfinale van seizoen 2 van For All Mankind. Wat een ongelooflijke finale, alle puzzelstukken vallen samen.

Niet verwacht dat ik dit zo goed ging vinden.
Ja, de eerste twee seizoenen zijn echt fantastisch. Margo is een van mijn favoriete personages uit een tv-reeks. Ik ben benieuwd wat je van seizoen 3 zal vinden, ik vond het een beetje minder en de afloop nogal dwaas. Maar nog steeds boven de middelmaat wat tv betreft. Wanneer ik terug geld heb en mijn Apple TV abonnement kan hernieuwen, zal ik meteen aan seizoen 4 beginnen in de hoop dat ze me weer verrassen.

Ja, de eerste twee seizoenen zijn echt fantastisch. Margo is een van mijn favoriete personages uit een tv-reeks. Ik ben benieuwd wat je van seizoen 3 zal vinden, ik vond het een beetje minder en de afloop nogal dwaas. Maar nog steeds boven de middelmaat wat tv betreft. Wanneer ik terug geld heb en mijn Apple TV abonnement kan hernieuwen, zal ik meteen aan seizoen 4 beginnen in de hoop dat ze me weer verrassen.
Er zijn regelmatig acties voor 2 maand gratis apple tv. :unsure: Maak er nu ook gebruik van.

Twee weken geleden was er een Apple TV+ code voor 2 maanden voor de Messi documentaire, vorige week voor Killers of the Flower Moon in de Oscarperiode. Een volgende promo zal in de komende weken ook nog eens voorbij komen.

Cowboy Bebop de Netflix serie, paar jaar geleden de eerste twee afleveringen gezien en weinig onder de indruk, nu pas de volledig reeks doorworstelt. Achteraf had ik het beter bij die twee afleveringen gelaten.

Misschien valt het wel mee voor zij die de originele reeks nooit gezien hebben, al zijn de erbarmelijke acteerprestaties en bedenkelijke pacing voor iedereen merkbaar.

Laatst bewerkt:
Cowboy Bebop de Netflix serie, paar jaar geleden de eerste twee afleveringen gezien en weinig onder de indruk, nu pas de volledig reeks doorworstelt. Achteraf had ik het beter bij die twee afleveringen gelaten.

Misschien valt het wel mee voor zij die de originele reeks nooit gezien hebben, al zijn de erbarmelijke acteerprestaties en bedenkelijke pacing voor iedereen merkbaar.
De slechte acteerprestaties kan ik me precies niet echt herinneren, over wie hebt ge het dan?
Voor de rest akkoord, en zeker de pacing was een giga probleem, en het bleef ook gewoon niet interessant.

Ik vind het vooral jammer van het enorme wasted potential, vooral als ge die :drool: teaser bekijkt:

It could have been great.

over wie hebt ge het dan

Voornamelijk Julia en Vicious, de rest was ook niet echt fenomenaal te noemen maar dat had allicht te maken met het feit dat de personages nul komma nul diepgang meegekregen hebben of het feit dat de regisseur tot de laatste seconde van de reeks aan het twijfelen was of hij nu een neonoir of een comedy moest maken.

Terug
Bovenaan