Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Fargo S5: zeer pakkend terug. John Ham als slechterik is geweldig, maar sterk geacteerd over de hele lijn. S1 blijft men favoriet, maar ik twijfel wel welk seizoen 2de plaats krijgt voor mij. S4 als uitzondering heeft elk seizoen zo een andere toon dat ze elk zo fascinerend maakt...
Juist! Waar is dat te zien? Was ik volledig vergeten :/

Begonnen aan Halo seizoen 2, en toch wel een pak beter dan seizoen 1. Het is momenteel toch platte kak qua sci-fi series (series algemeen eigenlijk)

Begonnen aan Avatar: The Last Airbender. Toch echt wel nostalgie. Te lang geleden de originele gezien, dus weet niet of het allemaal exact 1 op 1 is overgenomen. Maar toch alvast genoeg om belangrijke punten te herkennen.
Daarnaast toch onder de indruk van de visuals en gevechten. Het originele verhaal was al sterk en dit lijkt mij tot nu toe een goede adaptatie naar live action.

Netflix lijkt een goede formule te hebben gevonden met One Piece en Avatar. Ik ben benieuwd naar de laatste afleveringen.

Mr S is Aspe aan het herbekijken vanaf het begin. Op zich heb ik er niks op tegen, maar dat koppel Van In en Hannelore is toch écht geen goed koppel, miljaar zeg. Hij een lompe boer (wel ne geestigen) en zij zo een furie zonder enig zelfinzicht. Geen wonder dat in de boeken nadien die rond Van In op pensioen draaiden, er geen sprake meer was van die Hannelore, denk dat hij ze ergens begraven heeft. En in het contract stond precies dat ze elke aflevering een kwartier aan Francesca mochten prutsen.
Nu ja, feit dat het zo bloedergerlijk is moet zijn dat het goed geacteerd is.

De Twaalf S02. Voorbij de helft en blijft wel goed in elkaar zitten. In het echt zal de jury over het algemeen genomen wel minder drama in hun leven hebben, maar bon.

Terug
Bovenaan