Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Was ook zo bij de manga vond ik. Begon sterk maar daarna werd het zo wat rinse and repeat met een vrij teleurstellend einde (vond ik) ook.
Wel, dan ga ik de manga ook laten liggen. Ik heb even gepiept naar uw mal en bedenk me dat REAL (ge hebt Slam Dunk gelezen ) en 20st century boys me echt aanspreken, maar heb voorgenomen om eerst men berserk deluxe boeken (heb tot boek 9 reeds gekocht) uit te lezen alsvorens verder te gaan.

Wel, dan ga ik de manga ook laten liggen. Ik heb even gepiept naar uw mal en bedenk me dat REAL (ge hebt Slam Dunk gelezen ) en 20st century boys me echt aanspreken, maar heb voorgenomen om eerst men berserk deluxe boeken (heb tot boek 9 reeds gekocht) uit te lezen alsvorens verder te gaan.
Beide echt top, enkel jammer dat Real maar 1 of 2 chapter uitgaves per jaar heeft 🥲. 20th century boys voor een afgewerkt meesterwerk, zelfde mangaka als Pluto & Monster!

Star Trek: Strange New Worlds

Nu 4 afleveringen ver en het bevalt me echt. Complete stijlbreuk met Discovery en da's de beste zet die ze hadden kunnen doen. Ik ben fan van Pike.
Ik hoop dat het dit kan volhouden.
Same here, vind met SNW dat ze terug de goede toer opgaan (naast S3 van Picard)

@Koonut etaleert een gebrek aan smaak :oi22:
Mo ge hebt hier opt forum nochtans geen grotere fan dan mij ;3

Dan maar Monarch: Legacy of Monsters begonnen. Al een tikkeltje beter. Maar het schreeuwt toch ook weer testbuisbaby up the wazoo. Zou zo van basic ass Netflix kunnen komen. En Apple hun app is kak. Previews van hun eigen zever? En hele presentatie is al even klungelig als Netflix.

Misschien vanavond nog een aflevering.

Enkele maanden Apple TV gratis bij aankoop.
Direct Ted Lasso op gezet. Is echt wel zoals ik had verwacht. Grappig en leuk verhaal. Ben benieuwd naar de volgende seizoenen.
Heel heel heel goeie reeks imo.

Geweldig sfeertje, absolute top personages, en zit gewoon heel goed in mekaar.

Had het niet gedacht na 1 aflevering, maar 1 van de beste reeksen die ik vorig jaar heb bekeken.

Ik vond seizoen 1 van Ted Lasso best vermakelijk, maar de frequente superlatieven die ervoor bovengehaald worden snap ik echt niet 🙈 Max een 7/10 voor mij. En seizoen 2 heb ik maar enkele afleveringen volgehouden.

Zelfde ervaring hier ivm Ted Lasso. Eerste seizoen had wel die leuke feelgood vibe maar halverwege seizoen 2 toch ook afgehaakt omdat het allemaal wat te veel cliche drama werd.

The Curse heeft net zijn finale gehad dus staat hier ook op het programma de komende dagen. Emma Stone, Nathan Fielder en Benny Safdie. Expectations are high. 😅

Halfweg Blue Eye Samurai. Wauw, zeer sterk, prachtig weergegeven en vol kleine details. Alleen erger ik me bij dat laatste dan dat de helft van de scènes zich afspelen in een winterlandschap waar niemand blijkbaar ooit gehoord heeft van winterkledij. Maar goed, dat is muggenziften, zelden zo'n knappe animatiereeks gezien.

Ik heb net seizoen 1 van Yellowstone uit. Niet slecht, maar ben niet getriggerd om verder te kijken.
Wordt het beter/slechter/zelfde? Vind het met momenten wat te dramatisch op een onnozele manier.

Fargo seizoen 5 bezig. Toch ook weer hoog niveau!

Ik heb net seizoen 1 van Yellowstone uit. Niet slecht, maar ben niet getriggerd om verder te kijken.
Wordt het beter/slechter/zelfde? Vind het met momenten wat te dramatisch op een onnozele manier.

Staat hier ook op de lijst, maar zou blijkbaar zeker niet in een constante stijgende lijn zitten.

Het is een soap op een ranch, ze vergelijken het soms met Sons of anarchy maar dan met paarden. Ik ben aan het volgen met VTM3 en heb al eens goed gelachen met bizarre plotwendingen of lachwekkende scenes. Er zijn ook plotlijnen die na enkele afleveringen vergeten worden.

De serie is goed om op de achtergrond te zien of op een dode avond. Het is veelal meer van hetzelfde maar dan steeds slechter. Het eindigt met het vijfde seizoen, dus het zal "compleet" zijn. Maar eerlijk gezegd, het is geen must see en als je andere series op je lijst heb, zie die maar eerst.

Amusant vind ik de reddit threads waar een argeloze kijker vraagt wat er met X of Y is gebeurd en het antwoord is "de schrijver is die vergeten, er is geen eind daarvoor". Coherent is de serie allerminst.

Het is een soap op een ranch, ze vergelijken het soms met Sons of anarchy maar dan met paarden.
Ha, blij dat je dat aanhaalt, want dat is het gevoel dat ik zelf ook heel de tijd had! Sons of Anarchy was nog minder mijn ding en ik heb nooit overwogen om seizoen 2 te kijken.

De serie is goed om op de achtergrond te zien of op een dode avond.
Een serie op de achtergrond kijken, dat werkt voor mij in elk geval niet. Ofwel kijk ik, ofwel kijk ik niet 🙈

Reacher S1. Vond het maar flauw. Zeer voorspelbaar en cliché. De goede zijn goed en de slechten zijn slecht. Je weet op voorhand wie er dood gaat en wie niet. Ik snap dat het de opzet is van de reeks maar we zijn tegenwoordig toch meer gewoon.

Reacher S1. Vond het maar flauw. Zeer voorspelbaar en cliché. De goede zijn goed en de slechten zijn slecht. Je weet op voorhand wie er dood gaat en wie niet. Ik snap dat het de opzet is van de reeks maar we zijn tegenwoordig toch meer gewoon.
Het is nogal oldschool, maar ik vind het wel een vermakelijke serie dat vlot wegkijkt.

Terug
Bovenaan