Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij zijn vandaag het tweede seizoen gestart na vorige week het eerste te zien. Héél erg over te spreken. Ondanks het feit dat je op voorhand weet dat het goed komt kijk hier toch met veel plezier naar, terwijl ik de laatste tijd te vaak dingen af zet die te getelefoneerd zijn.Reacher S01 net uitgekeken. Heel erg mijn ding. Op naar seizoen 2 nu
Reacher S01 net uitgekeken. Heel erg mijn ding. Op naar seizoen 2 nu
Ik heb ook met veel plezier S1 gezien. Ik wacht tot alles uit is om met S2 te beginnen.Wij zijn vandaag het tweede seizoen gestart na vorige week het eerste te zien. Héél erg over te spreken. Ondanks het feit dat je op voorhand weet dat het goed komt kijk hier toch met veel plezier naar, terwijl ik de laatste tijd te vaak dingen af zet die te getelefoneerd zijn.
Ben enorm fan van de vertolking van het hoofdpersonage.
Série waar ge ook dan best verstand op 0 zet.Tulsa King uitgekeken. Een grote klucht… Geen idee hoe deze 8/10 krijgt.
Het kon een entertainende serie zijn, maar er zitten toch wat te idiote dingen in het script…
Idem voor Reacher en Banshee, maar die scripts zitten toch wat beter in elkaar.Série waar ge ook dan best verstand op 0 zet.
75 jarige die een 50jarige milf nog mag doen is toch een prachtig script?Idem voor Reacher en Banshee, maar die scripts zitten toch wat beter in elkaar.

Volledig mee eens. Moet er nog 2 zien, maar echt heel goed seizoen, heeft me veel meer vast dan het vorige.Mocro Maffia s05
Ik weet dat ik s04 wat minder vond, maar hier toch weer van genoten. Top serie. Nu wachten op s06 als laatste seizoen.
Toevallig ook net de 2 laatste gezien. Waren de moeite.Volledig mee eens. Moet er nog 2 zien, maar echt heel goed seizoen, heeft me veel meer vast dan het vorige.