Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Reacher S01 net uitgekeken. Heel erg mijn ding. Op naar seizoen 2 nu
Wij zijn vandaag het tweede seizoen gestart na vorige week het eerste te zien. Héél erg over te spreken. Ondanks het feit dat je op voorhand weet dat het goed komt kijk hier toch met veel plezier naar, terwijl ik de laatste tijd te vaak dingen af zet die te getelefoneerd zijn.
Ben enorm fan van de vertolking van het hoofdpersonage.

Reacher S01 net uitgekeken. Heel erg mijn ding. Op naar seizoen 2 nu

Wij zijn vandaag het tweede seizoen gestart na vorige week het eerste te zien. Héél erg over te spreken. Ondanks het feit dat je op voorhand weet dat het goed komt kijk hier toch met veel plezier naar, terwijl ik de laatste tijd te vaak dingen af zet die te getelefoneerd zijn.
Ben enorm fan van de vertolking van het hoofdpersonage.
Ik heb ook met veel plezier S1 gezien. Ik wacht tot alles uit is om met S2 te beginnen.

Als je Reacher goed vond, zoek dan een Banshee op. Een gelijkaardig genre en kijk heerlijk weg.

Tulsa King is nog wel vermakelijk maar ik zou het idd ook geen 8/10 geven. Kijkt goed weg maar iets diepgaand of zo moet je niet verwachten.

The Crown uitgekeken. Toch enorm enorm enorm van genoten. Ik weet dat er de voorbije twee seizoenen veel kritiek op de serie was maar zelf nooit iets van gemerkt en altijd met heel veel plezier naar gekeken.

Die hele cast ook doorheen de jaren :love:
Hoe Imelda Staunton zelfs niet genomineerd is voor een Emmy, crazy

Pluto
Beste anime die ik al in lange tijd gezien heb.
Ik ben grote fan van de auteur, de Pluto manga is ook top (alhoewel zijn ander werk NOG beter is imo (Monster, 20th Century Boys, Billy Bat)).
Een anime van 8 afleveringen, iedere aflevering rond de 50 minuten, over een Sci Fi wereld waar robots en mensen samen leven, we volgen voornamelijk 1 robot genaamd Gesicht die als Europol Detective onderzoek voert naar de moorden op enkele van de meest hoogtechnologische robotten in de wereld.

Verwacht je aan politiek, mensen/robot rechten, environmentalism, oorlogsdramas, heel duidelijk links met de Irak oorlog en een oerdegelijk detective drama.

Het einde vond ik persoonlijk niet schitterend maar de 7 geweldige afleveringen daarvoor maken dat meer dan goed.

Laatst bewerkt:
Onlangs ook bekeken en idd top!
Nu ben ik aan Pantheon bezig, gisteren het eerste seizoen uitgekeken en deze is imo zelfs nog beter!

Pantheon was mijn #3 van het jaar. Jammer dat daar niet meer rond te doen is want die verdient lecht hopen lof. Rond Scavengers Reign hangt iets meer buzz maar duikt jammer genoeg ook niet op in best of year lists. Mrs Davis gelukkig wel. :love:

Pluto moet ik nog altijd aan beginnen maar klinkt evengoed fantastisch dus daar ga ik niet te lang meer mee wachten. Echt een fantastisch jaar voor het kleine scherm imo.

The English

Prachtig qua beeld/geluid, zéér goed geacteerd, toffe setting,... Aanrader! Vond het enkel wat verwarrend met momenten; wist niet altijd wie wie was en wat nu juist de onderlinge verhoudingen waren.

Mocro Maffia s05

Ik weet dat ik s04 wat minder vond, maar hier toch weer van genoten. Top serie. Nu wachten op s06 als laatste seizoen.

Lupin seizoen 1-3. Kijkt lekker weg, 8,5/10 voor mij.

Seinfeld uitgekeken, 10/10 Kramer 😍 je ziet ook waar Friends de mosterd heeft gehaald vind ik.

Terug
Bovenaan