Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Welcome to Wrexham: kijkt zeer vlot weg. Ben wel fan van de stijl. Sommige klagen dat er te weinig voetbal in zit, maar heel het punt is net dat de club en de community een geheel zijn. Vind het wel eens leuk het verhaal achter de supporter te zien. Verder heb ik zeer weinig met voetbal, maar dit kan ik toch aanraden voor alle niet voetbal liefhebbers.

Gisterenavond, samen met half Vlaanderen, naar de laatste aflevering van De Twaalf (De Assepoestermoord) gekeken. Ik vond het best een goede ontknoping, had het niet zien aankomen (mijn vriendin wel). Sterke fictiereeks.

Gisterenavond, samen met half Vlaanderen, naar de laatste aflevering van De Twaalf (De Assepoestermoord) gekeken. Ik vond het best een goede ontknoping, had het niet zien aankomen (mijn vriendin wel). Sterke fictiereeks.
Het kon mij eigenlijk niet echt boeien, de zijverhalen vond ik niet interessant genoeg.

En de rechtzaak zelf: de rol van Julie in de moord was al snel duidelijk. De 2e dader voelde voor mij aan als een extra trucje.

Vond het ook underwhelming, eerlijk gezegd
Wel sterk geacteerd (Peter vd Begin :love:) maar traaaaaag en idd eerder oninteressante subplots
De finale was ook ongeloofwaardig. 't is niet omdat je veel plottwists in je verhaal steekt dat je een goeie serie hebt

Tikkeltje ongeloofwaardig, akkoord. Maar de meeste subplots vond ik wél goed, al was inderdaad niet elke personage even overtuigend. Ik heb er best van genoten. Pacing zat wat mij betreft wel goed doorheen de serie.

💀 Spooktober Part 3 👻

The Haunting of Hill House - 7/10
(Mike Flanagan, 2018)
Over het algemeen goed en zeer creepy, zeker wanneer het gespook zich in de achtergrond afspeelt. Jammer dat ze genoodzaakt voelden dat af te wisselen met grote jumpscares die het niveau wat omlaag trekken. De structuur van de serie was ook heel goed, door steeds een aflevering aan een sibling te wijden. Jammer dat ze dat verder doortrokken met de ouders. Hun verhaal was niet zo interessant en kon je grotendeels zelf invullen. Bovendien had ik na die (geweldige) stormaflevering heus geen vier uur nodig om tot de weinig verrassende conclusie van de reeks te geraken, zeker niet wanneer een groot stuk van de looptijd gewijd wordt aan oersaaie monologen.

💀 Spooktober Part 3 👻

(Mike Flanagan, 2018)
Over het algemeen goed en zeer creepy, zeker wanneer het gespook zich in de achtergrond afspeelt. Jammer dat ze genoodzaakt voelden dat af te wisselen met grote jumpscares die het niveau wat omlaag trekken. De structuur van de serie was ook heel goed, door steeds een aflevering aan een sibling te wijden. Jammer dat ze dat verder doortrokken met de ouders. Hun verhaal was niet zo interessant en kon je grotendeels zelf invullen. Bovendien had ik na die (geweldige) stormaflevering heus geen vier uur nodig om tot de weinig verrassende conclusie van de reeks te geraken, zeker niet wanneer een groot stuk van de looptijd gewijd wordt aan oersaaie monologen.
Dat is de grote valkuil van Flanagan vind ik, series van 8 uur maken die hij compacter op 4 à 5 uur kan vertellen.

💀 Spooktober Part 3 👻

(Mike Flanagan, 2018)
Dat is de grote valkuil van Flanagan vind ik, series van 8 uur maken die hij compacter op 4 à 5 uur kan vertellen.
Die extra vulling vind ik juist de sterkte van Flanagan in vergelijking met meeste andere horror series. Interessante monologen, extra invulling van de karakters, ... Zijn series mogen gerust nog een uur of 2 langer zijn voor mij.

Flanagan is hit or miss voor mij. Midnight Mass en Hill House vond ik geweldig (met in Midnight Mass geweldige monologen van de priester), maar Bly Manor vond ik echt niet goed. En nu geraak ik maar niet into House of Usher, dat klikt bij mij op geen enkel vlak.

Bodies (NF) beginnen volgen. Eerste 2 afleveringen zaten snor. Hopelijk blijft dat zo.

Ik vond Midnight Mass net verschrikkelijk omdat iedereen, vooral die priester, ellenlang uit hun nek bleven lullen. Ik vond er niets aan.

Flanagan is hit or miss voor mij. Midnight Mass en Hill House vond ik geweldig (met in Midnight Mass geweldige monologen van de priester), maar Bly Manor vond ik echt niet goed. En nu geraak ik maar niet into House of Usher, dat klikt bij mij op geen enkel vlak.
Die van de priester waren inderdaad sterk. Maar dat gejank van Erin en Riley, shiiiiiiiiit

Gisteren House Of Usher uitgekeken, heel sterke finale. Opnieuw dezelfde opmerking dat het twee afleveringen korter kon, maar de Final Destination kills en de algemene sfeer maakten veel goed.

Ook by far de beste opbouw om een steek naar Trump te geven. 8 afleveringen om zoiets te deliveren, loved it.

Exit op vrt app gezien.

Serie over vier vrienden die massa’s geld verdienen en feesten met alles wat God verboden heeft alsof het hun laatste dag is.

Zeer vermakelijk

Terug
Bovenaan