Je zou denken dat de ruime tijd tussen S3 en S4 positief zou uitpakken zodat ze goed konden nadenken over hun laatste seizoen, maar dat lijkt juist averechts gewerkt te hebben. Heel de positieve vibe van de eerste drie seizoenen heb ik op geen enkel moment gevoeld in dit seizoen.
Voor S4 was ik nochtans hoopvol, mede omdat er een deel personages uitgingen. Ik dacht dat ze zich hierdoor meer konden focussen op de main characters, maar ze gooien er quasi evenveel personages terug in en ze zijn eigenlijk stuk voor stuk totaal niet interessant. Zoveel nieuwe personages introduceren in uw laatste seizoen is gewoon vragen om problemen. Quasi alle verhaallijnen zijn wat mij betreft slecht of onvoldoende uitgewerkt, wat daarvan gewoon een logisch gevolg is.
Dat Maeve en Otis uiteindelijk volledig uit elkaar zijn gegaan is toch volkomen onlogisch? Heel seizoen 1 tem 3 was een complete build-up van hun twee en dan gebeurt dit. Ze hebben zelfs geen scène meer in de laatste aflevering van anderhalf uur.

Dat je uw prille boyfriend achterlaat voor uw carrière tot daar aan toe, maar ze laat ook haar beste vriend, beste vriendin, broer én klein zusje achter. Dat voelt echt totaal niet juist.