Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat platte sex-moppen en veel verder als dat ging het precies niet. Wordt dit nog beter of is het gewoon niet voor ons 
de humor blijft +/- hetzelfde, maar er volgt zeker nog wat meer diepgangWe hebben hier eens naar de eerste 2 afleveringen van Fleabag gekeken, over het algemeen toch ook een serie die hoog aangeschreven wordt, maar we vonden er eigenlijk echt niets aanwat platte sex-moppen en veel verder als dat ging het precies niet. Wordt dit nog beter of is het gewoon niet voor ons
![]()
Het beste is als je weet dat de Gandolfini een warme zachtaardige man was die altijd zich "slecht" voelde als hij Tony Soprano moest spelen. Dit omdat hij de personage een slechte man vond. Dat maakt het dan nog beter op het einde als je ziet wat voor rol/karakter hij kon neerzetten van een personage die op zich niet OK was maar toch geliefd werd door het publiek.Ben rond met the Sopranos. Echt blown away moet ik zeggen, ben er ambetant van gaan slapen en loop er nog altijd ambetant van.
Maar dan op een goede manier, echt volledig meegezogen in het verhaal en het einde. Gandolfini is ook gewoon Tony, wat een heerlijke casting.
Breaking bad staat als volgende op de lijst, maar ik heb eerst even iets luchtiger nodig om deze te laten bezinken. Staat voor mij op het lijstje met Band of Brothers en the wire als beste reeksen die ik al gezien heb.
Ik vond Fleabag al grappig van in het begin, maar het verschil met S2 is immens. De aard van de grappen blijft wel hetzelfde, maar PWB gaat véél slimmer om met de 4th wall stuff, die in S1 eerder wat gimmicky overkomt. En er worden nieuwe personages geïntroduceerd die het niveau mee omhoog tillen. Na S1 vond ik Fleabag grappig maar niet speciaal, na S2 vond ik het een meesterlijke serie.We hebben hier eens naar de eerste 2 afleveringen van Fleabag gekeken, over het algemeen toch ook een serie die hoog aangeschreven wordt, maar we vonden er eigenlijk echt niets aanwat platte sex-moppen en veel verder als dat ging het precies niet. Wordt dit nog beter of is het gewoon niet voor ons
![]()
VlezekesIk kreeg altijd zin in Italiaans eten als ik naar The Sopranos keek.

Prosciut' !Vlezekes![]()