Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Love, Death Robots.

Knap om te zien wat men tegenwoordig qua CGI op het scherm kan toveren. Sommige afleveringen moest je eventjes goed kijken of het geen echte film was. Meest geflipte aflevering : The Witness.
Grappigste Aflevering : Three Robots ( echt wel lachen )
Beste aflevering : Sonnie's edge en the Secret War.

Hier zijn we begonnen met Banshee. Gaat ons voorlopig goed af, we zitten nog maar 3 afleveringen ver, maar ik kan de actie en de andere smakelijkheden goed verdragen.

The One op Netflix.

Wannabe Black Mirror met goede en slechte momenten. Steeds boeiend maar eigenlijk nooit meeslepend. Een paar leuke plotwendingen, al worden die soms een beetje genekt door knullige dialogen/montage/etc...

Love, Death Robots.

Knap om te zien wat men tegenwoordig qua CGI op het scherm kan toveren. Sommige afleveringen moest je eventjes goed kijken of het geen echte film was. Meest geflipte aflevering : The Witness.
Grappigste Aflevering : Three Robots ( echt wel lachen )
Beste aflevering : Sonnie's edge en the Secret War.
Ook beginnen zien en bevalt me heel erg tot hiertoe.

Solar Opposites

Tot epi 7 gezien, niet het niet niveau van Rick&Morty maar toch heel dichtbij voor mij.

Invincible

Ben geen comiclezer maar las in de Knack dat dit van één van de mensen achter de comics van The Walking Dead was. Pilot bekeken en... kan interessant worden! :unsure:
Sowieso iets voor mensen die The Boys goed vinden.

Wandavision

Opmerkelijk goed, had ik nooit verwacht. Mee van begin tot einde.

En nu ga ik even stoppen met trash tv en kijken naar The Young Pope. :unsure:

S1 van Resident Alien (SyFy). Leuk tussendoortje met Alan Tudyk. Het plot is wat voorspelbaar maar kijkt vlot weg.

Luther S1 en S2. So far, so good. Het zal niet mijn favoriete flikkenserie zijn, maar het is nog best goed.

Ik ben "Into The Badlands" aan het bekijken.

Tot nu toe de beste vechtscenes die ik al gezien heb in een TV serie.

Hier vollop bezig met "Tehran" op AppleTV+. Kreeg een jaar gratis bij de ipad.
Gaat over Isrealische spionage in Iran.
Goede serie en zeer sterke personages (en een niet onknappe lead :love:)

Ik ben "Into The Badlands" aan het bekijken.

Tot nu toe de beste vechtscenes die ik al gezien heb in een TV serie.
Laat die vechtscenes nu net de reden zijn waarom ik heb afgehaakt. Het is zo over the top dat het op niks meer trekt. Nuja, ik heb vele jaren zelf gevechtssporten beoefend, misschien daarom dat ik er niet kan naar kijken.

Ik ben nu breaking bad aan het kijken, maar ik snap de hype niet goed tbh. Ik zit bijna aan het einde van seizoen 2, maar denk dat ik het erbij ga laten. Ik voel me niet echt meegenomen in het verhaal, could be me.

Ik ben nu breaking bad aan het kijken, maar ik snap de hype niet goed tbh. Ik zit bijna aan het einde van seizoen 2, maar denk dat ik het erbij ga laten. Ik voel me niet echt meegenomen in het verhaal, could be me.
Het is ietwat een dooddoener, maar het wordt echt wel beter. Met de introductie van Gustavo Fring en de grootheidswaanzin van Walter White verandert de sfeer van de serie nog wat.

Maandje gratis streamz en es begonnen aan Amigos (vtm) op aanraden van schoonbroer.

Best wel goed en grappig eigenlijk :p

Terug
Bovenaan