Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Boys twee episodes ver, leuke serie. Vooral eindelijk eens een concept dat realistisch omgaat met zo'n mensen die superkrachten hebben. Beetje saai en voorspelbaar als dat telkens zo'n goody-goodie's zijn, maar eindelijk dus eens corrupte, machtsgeile mensen met superkrachten.
Had dat zelfde gevoel wel toen.. Doorbijten en beloning volgt klopt hier wel...Ondertussen tot aan de 5e aflevering in seizoen 2 geraakt.
Eerste seizoen was echt top, bleef spannend van begin tot einde en interessant om volgen.
Seizoen 2 voorlopig toch een stuk minder, de helft van het seizoen is voorbij en er is toch teveel oninteressante filler om me de ganse episode te boeien. De existentiele crisis van Deep kan geen hol boeien, liefdesleven van Maeve evenmin, en zo zijn er nog een aantal dingen waarop te diep ingegaan wordt wat de vaart uit het verhaal haalt. Hopelijk betert het wel in de 2e helft van het seizoen.
Waar te kijken?Billions
Ben gestopt na aflevering 5. Ik kan echt die Axe niet aanzien, ook de onnozele cliche uitspraken maken me echt oogrollen. Tot nu toe heb ik ook geen enkel idee over wat heel die show draait naast dat de advocaat de billionaire wilt strikken op fraude..
Streamz.Waar te kijken?
Zelf net The Crowded Room bekeken op AppleTV+.
Erg goede serie met Tom Holland in een serieuzere rol imo.
Ik vind Homelander oprecht een van de coolste villains ooit.The Boys twee episodes ver, leuke serie. Vooral eindelijk eens een concept dat realistisch omgaat met zo'n mensen die superkrachten hebben. Beetje saai en voorspelbaar als dat telkens zo'n goody-goodie's zijn, maar eindelijk dus eens corrupte, machtsgeile mensen met superkrachten.

Ik wou dat ik zo kon bingen! Als ik te veel van hetzelfde kijk verveel ik me soms maar series zoals Doctor Who vind ik zo goed, alleen duurt het bij mij dan maanden om erdoor te geraken. Nu kijk ik Doctor Who Seizoen 2 (originele uit jaren '60) wel aan het tempo van 1 aflevering per week. Genoeg kijkplezier voor de komende decenniaHad in mei een abonnement genomen op Prime Video om nog eens door 10 seizoenen Doctor Who te gaan, want dat is pure nostalgie. Jammer genoeg op 1 juli verdwenen terwijl ik nog net seizoen 6 niet uit had… Uit “miserie” dan maar met The Boys begonnen en hallelujah! Fantastisch gewoon! Op een mum van tijd de 3 seizoenen erdoor gejaagd. En nu op 2 dagen bijna door het eerste seizoen van Reacher; ook dat blijft beter worden doorheen de afleveringen. Ik denk dat ik nog wel een aantal Amazon Originals ga bekijken, The Expanse staat in ieder geval al op de lijst.

Is bij mij ook lang geleden, maar heb nu vakantie en ben het er van aan het pakken. Zeker wanneer de kindjes (en de vrouw) slapen!Ik wou dat ik zo kon bingen!
Wat is uw top 5 dan als ik vragen mag. Heb S1 gezien, en hoewel niet slecht was ik nu ook niet helemaal hyped voor S2. Nog maar een half jaar geleden afgezien en kan mij laatste episodes zelf niet meer herinneren, not a good sign. Als ik dan Attack on Titan, Erased, your lie in April enz.. vergelijk dan zitten die nog steeds verser in mijn geheugen en dat is al jaren geleden.Vinland saga S2.
Blij dat ik gewacht heb tot het volledige seizoen beschikbaar was voor ik begon te kijken. Het eerste seizoen was al meesterlijk, maar dit is nog een niveau hoger voor mij en ik denk zelfs genoeg om de anime voorlopig in mijn top 10 of zelfs top 5 te plaatsen.
Vlak voor S2 had ik S1 nog eens bekeken en als je ziet welke emotionele reis Thorfin hier maakt, is het zo bevredigend om te zien wat er uiteindelijk gebeurt met hem. Bij de voorlaatste aflevering was ik gewoon met verstomming geslagen en heb me in lange tijd niet zo voldaan gevoeld bij het kijken van een serie.
Sommigen zullen misschien teleurgesteld zijn omdat er minder focus is op actie/gevechten, maar als je gewoon kijkt voor een memorabel verhaal met boeiende personages, dan zit je hier echt wel goed.
De muziek en animatie is natuurlijk ook weer van top-niveau. Originele/subbed versie gezien, top acteer-prestaties natuurlijk.
Bij de "normies" hoort ge zo vaak spreken over Vikings of misschien The last kingdom en terwijl die series op zich niet slecht zijn kan ik niet anders denken dat ze zoveel "missen" door allerhande viking-series te kijken en nooit Vinland Saga te bekijken.
Willekeurige volgorde top 5 als ik er niet te hard over nadenk: Hajime no ippo, Berserk (de 1997-versie), Monster, Cowboy Bebop, EVAWat is uw top 5 dan als ik vragen mag. Heb S1 gezien, en hoewel niet slecht was ik nu ook niet helemaal hyped voor S2. Nog maar een half jaar geleden afgezien en kan mij laatste episodes zelf niet meer herinneren, not a good sign. Als ik dan Attack on Titan, Erased, your lie in April enz.. vergelijk dan zitten die nog steeds verser in mijn geheugen en dat is al jaren geleden.
Your lie in April... mooie animatie, leuk verhaal en paar leuke emotionele noten (hah), maar het raakte mij nooit zo hard... Als het aankomt op een anime die zich afspeelt in een muzikale omgeving vond ik Nodame Cantabile een fijner verhaal hebben met comedy die me genoeg deed lachen en het thema van klassieke muziek (studeren)veel beter verkend.Ik ben halverwege ondertussen.Ok, voorlaatste aflevering van Silo... Apple just keeps hitting them out of the park. Fantastische tv.![]()