Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Silo S01E01 ... wauw, beetje overdonderd. De setting (een dystopische toekomst met retro elementen die me doen denken aan de film "Brazil"), de muziek, de acteerprestaties, gewoon top ! Hopelijk blijft het zo interessant.
Ik moet zeggen dat het voor mij vanaf hier toch weer stijl bergaf ging. In die eerste EP toonden ze zoveel verschillende locaties in die silo met bvb velden met vee etc maar de hele serie schijnt zich maar in een paar locaties af te spelen waarbij doodgewone kamers het meest in beeld komen. Ook het hoofdpersonage wat vanaf EP2 in beeld komt kan op weinig van mijn sympathie rekenen. De beste acteurs gaan er snel uit. Jammer.

Hijack s01e01 en s01e02 (Apple TV)
Was beloftevol met Idris Elba in de hoofdrol maar je hebt toch een serieuze suspension of disbelief nodig tijdens de afleveringen.
Datgene dat een piloot in die situatie als eerste werk zou doen wordt gewoon straal genegeerd om een deel van het plot te kunnen doorvoeren.

Laatst bewerkt:
Witcher Season 3 Part 1. Zeer goed, geen moment verveeld, er is veel gaande. Audio top en visueel ook in orde uiteraard.
Eerste aflevering vond ik goed, de rest moet ik nog kijken.

Ik vind Yennefer nog altijd te hard lijken op Rebecca Black dan de femme fatale die ik van de games ken. Haar bakvisgehalte stoort me, maar probeer die ergernis van me af te zetten.

Eerste aflevering vond ik goed, de rest moet ik nog kijken.

Ik vind Yennefer nog altijd te hard lijken op Rebecca Black dan de femme fatale die ik van de games ken. Haar bakvisgehalte stoort me, maar probeer die ergernis van me af te zetten.
ik stoor mij meer aan andere 'witches', Yennefer is imo wel degelijk neergezet. Het moet ook geen kopie zijn van de game interpretatie e.

Hijack net ook gezien, is zeker wel de moeite.. natuurlijk moet je een paar dingen met een korrel zout nemen..
Gewoon goede serie.

- Silo eerste 3 afleveringen gezien, beetje ala snowpiercer. Maar begin valt goed mee
- Swagger eerst 2 afleveringen gezien, lijkt wel ca va maar weeral teveel nadruk op de vele problemen van de zwarte medemens. Soit zal verder kijken
- For all mankind, zalige serie in een tijdsgeest waar velen willen geleefd hebben (the swinging 60's + 70's)

Reacher op Amazon Prime.

Aangename serie, leuk weerzien met Thad Castle. Handig voor het verhaal dat die kerel alles weet en alles vrij snel weet uit te dokteren. Plot twist op het einde was ook wel vrij voorspelbaar.

Grootste vraagteken voor mij blijft wel hoe die Reacher zijn spieren weet te behouden terwijl die echt geen tijd heeft om naar de gym te gaan.

Reacher op Amazon Prime.

Aangename serie, leuk weerzien met Thad Castle. Handig voor het verhaal dat die kerel alles weet en alles vrij snel weet uit te dokteren. Plot twist op het einde was ook wel vrij voorspelbaar.

Grootste vraagteken voor mij blijft wel hoe die Reacher zijn spieren weet te behouden terwijl die echt geen tijd heeft om naar de gym te gaan.
In de boeken is Reacher niet speciaal gespierd ofzo, gewoon erg groot en sterk + ook lenig en met een degelijke uithouding (i.t.t. de typische bodybuilders), en vooral slim en brutaal in (straat)gevechten. Een serie is natuurlijk een visueel medium en dan snap ik wel dat zoiets helpt in de beeldvorming van hoe sterk en slim hij wel niet is. Maar je hebt dus zeker een punt, want hij gaat nooit naar de gym.

Tulsa King, seizoen 1: geen topwerk van Taylor Sheridan maar het was best vermakelijk eigenlijk. Keek goed weg. Verhaalgewijs niet super, maar de humor, actie en Stallone maken wel wat goed. Also Andrea Savage. :love:

Beef: het was zeker een goede serie, maar ik vind de hype wat overdreven. Los daarvan wel de moeite om te zien.

Beef: het was zeker een goede serie, maar ik vind de hype wat overdreven. Los daarvan wel de moeite om te zien.
Onlangs ook uitgekeken. Begon mij op den duur wel af te vragen waarnaar ik zat te kijken. Ik had echt geen idee waar de serie naar toe wou.

Wel zeker niet slecht, maar nu ook weer niet overdreven goed of zo.

The Boys twee episodes ver, leuke serie. Vooral eindelijk eens een concept dat realistisch omgaat met zo'n mensen die superkrachten hebben. Beetje saai en voorspelbaar als dat telkens zo'n goody-goodie's zijn, maar eindelijk dus eens corrupte, machtsgeile mensen met superkrachten.

The punisher s01 uitgezien. Nu bezig met s02. Kijkt ook goed door.

3de keer laatste aflevering van ST Picard seizoen 3 uitgezien. Blijft toch een finale waar mijn tikker stil blijft staan. Muziek, correcte scenes enzovoort.

Voor t eerst toch een momentje gehad waarop ik de hype van Game Of Thrones begreep op t einde van S4 bij de Battle op en rond de Muur. Dat was echt heerlijk :love: .

Net deze uitgekeken. Best pittig! Fijn acteerwerk, leuk verhaal, all round goed gebracht. 👌

Aan begonnen zonder de trailer hierboven te kijken die best wel veel weg geeft. Kzou hem op z'n minst halverwege afzetten. 😅

S2. Pretty good. Gaat op hetzelfde elan verder. 7/10.

S1 uitgekeken en het niveau is niet altijd even hoog, maar het blijft aangenaam en regelmatig zijn de grappen echt er boenk op. S1 is keihard gebinged geweest. 8/10.

Onlangs ook uitgekeken. Begon mij op den duur wel af te vragen waarnaar ik zat te kijken. Ik had echt geen idee waar de serie naar toe wou.

Wel zeker niet slecht, maar nu ook weer niet overdreven goed of zo.
Ik vond dat deze serie echt uit 5 afleveringen kon bestaan. De laatste waren voor mij echt te veel zelfs. Gaf deze show morgen andere acteurs en het was echt niets, de show wordt echt gedragen door de acteurs.

Terug
Bovenaan