Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da kan nietNu pas Dexter New Blood uitgekeken.
Ze zijn er in geslaagd om een nog slechter einde dan van de 1e reeks te maken. Ffs.

Trust me, its much much worse.Da kan niet
OT: Manifest uitgekeken. Ik heb het enkel uitgekeken om te weten hoe het afliep, want het begon wat té tenenkrommend te worden. Voorspelbaar einde wel.
Laatste maanden paar leuke dingen gezien:
Unbelievable ***
The White Lotus ***
Mare of Easttown *****
The Undoing ****
Defending Jacob *****
Sharp Objects *** even moeten doorbijten, maar dan kwam het toch
Vlaamse streamz content geprobeerd, maar ik ben geen fan:
De Kraak *** bijna niet afgekeken
Billie vs Benjamin ** we gaan er mee stoppen denk ik
Redelijk in de "who done it"-fase, maar ik vind geen opvolger voor Mare of Easttown of Defending Jacob.
Momenteel Big Sky bezig, lijkt wel iets zijn.
Black bird Al gezien?Net Florida Man uitgekeken, was leuk. Tussendoor kijken we wel eens Power, ook redelijk ontspannend.
Maarja nu moeten we weer op zoek naar iets nieuws.
Iemand nog iets dat in bovenstaande lijstje zou passen?

Nop, ik denk ooit is de trailer, maar mss eens proberen.Black bird Al gezien?
Hoeveel episodes zijn het? Beter dan het 5de?Seizoen 6 van Black Mirror in één kijksessie uitgekeken. Loved it!
Ik vond het niet geweldig, slechts 1tje die ik echt goed vond en dat was Beyond the Sea.Hoeveel episodes zijn het? Beter dan het 5de?
Doeme, hier heb ik wel hard naar uitgekekenIk vond het niet geweldig, slechts 1tje die ik echt goed vond en dat was Beyond the Sea.
De rest is vermakelijk maar niet geweldig.
Ah, 5 episodes btw, als ik goed heb geteld.Doeme, hier heb ik wel hard naar uitgekeken
Hier ben ik het mee eens. Maar ik ben iemand die heel makkelijk tevreden is. HahaAh, 5 episodes btw, als ik goed heb geteld.
Nu ik zeg, ze zijn wel nog vermakelijk en de kwaliteit is zoals altijd wel hoog.
Tis voor mij persoonlijk dat een groot deel van de episodes niet echt als Black Mirror aanvoelden...
Happy Valley de verhaallijnen in Happy Valley en Mare of Easttown verschillen, maar er zijn grote overeenkomsten tussen de twee hoofdpersonages.Net Florida Man uitgekeken, was leuk. Tussendoor kijken we wel eens Power, ook redelijk ontspannend.
Maarja nu moeten we weer op zoek naar iets nieuws.
Iemand nog iets dat in bovenstaande lijstje zou passen?