Herman De Croo
Well-known member
Ik ben in de markt voor een Segway NaviMow i215, maar is uitverkocht op hun site en niet echt in Belgie te krijgen precies.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben in de markt voor een Segway NaviMow i215, maar is uitverkocht op hun site en niet echt in Belgie te krijgen precies.
Hoe groter de wielbasis, hoe minder kans op vastlopen. Dus je gaat in het grotere segment moeten gaan zoeken. 6cm maaihoogte is normaal geen probleem.Ik heb hier een redelijk ongelijke gazon vanwege mijne hond (kale plekken hier en daar, vaak dikke tuften gras ipv gelijkmatig.
Kan zo'n robot maaier daar mee overweg? Met mijn huidige maaier is 5 a 6 cm het maximum, korter dan dat loopt ie vast.
Hmm okay. Ik had momenteel de segway navimow i210 in gedachten voor een 400m2Hoe groter de wielbasis, hoe minder kans op vastlopen. Dus je gaat in het grotere segment moeten gaan zoeken. 6cm maaihoogte is normaal geen probleem.
Gewoon op de aveve website?Ik ben in de markt voor een Segway NaviMow i215, maar is uitverkocht op hun site en niet echt in Belgie te krijgen precies.
Ik heb geen idee hoe groot die is. Maar ik heb bijvoorbeeld nog een Bosch gehad en die had toch redelijk wat last van hobbelig gras. Mijn huidige Landroid heeft daar geen problemen mee, die is dan ook een kwart (gok, geen exacte meting gedaan) groter.Hmm okay. Ik had momenteel de segway navimow i210 in gedachten voor een 400m2
Ik zou dan misschien eerder voor de AWD Navimow i2 serie gaan.Ik heb hier een redelijk ongelijke gazon vanwege mijne hond (kale plekken hier en daar, vaak dikke tuften gras ipv gelijkmatig.
Kan zo'n robot maaier daar mee overweg? Met mijn huidige maaier is 5 a 6 cm het maximum, korter dan dat loopt ie vast.

Die van de Navimow geeft dat aan. Na elke 80 bedrijfsuren te vervangen. Ik vind dat ze na die 80u nog best scherp zijn maar wel idd aan vervanging toe.Hoe vaak vervangen jullie de mesjes? Ik heb deze van onze Husqvarna 10 dagen geleden vervangen en nu al begint hij eerder het gras te trekken ipv mooi af te snijden. Ik kocht graag originele mesjes maar zo wordt het wel een zeer dure bedoeling![]()
Je kan hem er manueel eens over sturen, naar het schijnt leert hij daar ook van, of zal hij aangeven waarom hij daar niet wil gaan.Wij hebben een Navimow x315 maar ik blijf het probleem hebben dat die 1 stukje overslaat.
(eerste keer dat ik een link plaats dus hopelijk werkt het)
Hij rijdt dus perfect op de rand, maar het stukje ernaast blijft hij over slaan. Hebben al 2x opnieuw alles in kaart gebracht maar dat lost het probleem niet op.
Ik dacht eerst dat het een gps probleem kon zijn, maar die zone zit heel dicht bij de antenne, terwijl we ook een voortuin hebben die verder ligt en waar hij geen problemen stelt.
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Welke heb je gekocht ?FYI, mammotion gekocht jaar geleden. Absoluut niet tevreden. Rijdt meer naast het gras dan erop. Al een ganse reeks service tickets achter de rug, inclusief terugsturen, nog niet opgelost
Ik doe een setje per seizoen. Ik bestel die altijd op amazon (zijn een pak goedkoper dan de originele)Hoe vaak vervangen jullie de mesjes? Ik heb deze van onze Husqvarna 10 dagen geleden vervangen en nu al begint hij eerder het gras te trekken ipv mooi af te snijden. Ik kocht graag originele mesjes maar zo wordt het wel een zeer dure bedoeling
Edit: ongeveer 350m2 gazon.
. Voordat ik dat werk er had ingestoken om die een definitief plaatsje te geven.