maak hem wat proper e slimmeOok als hij al groen ziet?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maak hem wat proper e slimmeOok als hij al groen ziet?

Ik heb dit probleem in ieder geval nog niet gehad. Af en toe speeltjes van de hond in het gras, en de robotmaaier maakt er een bochtje om heen. Zelfs een uitstekende tak van een struik ziet hij zonder probleem.Maar die lidar is precies ook niet perfect.
Eerste reviewfilmke en dat spel rijdt een achtergelaten plushen beerke aan gort.
Ik heb deze ook op het oog maar vroeg me nog één ding af waar ik nergens een antwoord op vindIk heb de registratie voor die actie wat laat gedaan en dan ook nog in discussie mogen gaan want eerst geweigerd omdat de aankoop zogezegd buiten de actieperiode was gebeurd
Dus concreet is mijn aanvraag pas 6 dagen geleden goedgekeurd en zal het hier nog wel even duren...
Ondertussen is de i210 wel opgestart! Zaterdag eerste rondje gereden waarbij ik hem in de gaten heb gehouden, en de voorbije 3 dagen volgens schema al dagelijks gereden. Lijkt het wel goed te doen, lijkt ook elke dag in een andere richting te rijden waardoor er een egale mat gaat ontstaan vermoed ik.
Best wel onder de indruk van de ease of use. Mapping rondje was vlot gedaan, app is intuïtief en biedt de nodige configuratiemogelijkheden.
Af en toe de kantensnijder erbij zal nu wel nodig worden, want tot op het randje gaan gaat hier niet: ik heb aan de ene kant betonstenen en aan de andere zijde een zeer schuine kant met begroeiing die niet mag gemaaid worden, waardoor er op die scheidingen wel een randje blijft staan.
Ons gras is afgezet met een rij platines van 14 op 14 cm. Zou dit lukken om erover te rijden en zo het gras af te rijden?
Wat is de meest ideale oplossing qua elektriciteitsvoorziening voor het laadstation van een robotmaaier? Een stekker in een Niko Hydro permanent is niet waterdicht.
Of steek je de kabel beter aan de binnenkant van een tuinhuisje in een binnenstopcontact.
Ons stopcontact zit wel binnen. Ik heb feitelijk gewoon een verlengdraad in een trekbuis naar de tuin momenteel.Wat is de meest ideale oplossing qua elektriciteitsvoorziening voor het laadstation van een robotmaaier? Een stekker in een Niko Hydro permanent is niet waterdicht.
Of steek je de kabel beter aan de binnenkant van een tuinhuisje in een binnenstopcontact.
Ja je kan het soort grens instellen als je de kaart aanmaakt/wijzigt.
Wat is de meest ideale oplossing qua elektriciteitsvoorziening voor het laadstation van een robotmaaier? Een stekker in een Niko Hydro permanent is niet waterdicht.
Ik heb die Niko essential tuinpaal, in mijn vorige tuin ook en dat is toch 10 jaar goed gegaan, waarom zou dat niet waterdicht zijn?
Ahzo ja duidelijk. Maar heb nu toch al jaren daar geen problemen mee dus ga het zo laten. Die tuinpaal heeft zelf nog een klein ‘afdakje’ boven de stopcontacten, het risico lijkt me aanvaardbaar klein.Die IP rating is bij mijn weten niet van toepassing in open toestand. Die is van toepassing met het deksel erover. Waardoor er nog altijd water kan terecht komen in het stopcontact zelf als je die ingeplugd hebt. Wat nu eenmaal niet ideaal is.
legrand plexo 66Wat is de meest ideale oplossing qua elektriciteitsvoorziening voor het laadstation van een robotmaaier? Een stekker in een Niko Hydro permanent is niet waterdicht.
De versie die @MorGo7h had doorgegeven waren ook goed hiervoor in mijn ogen.legrand plexo 66
deze zijn echt bedoeld om wachterdicht te blijven met een kabel erin. mss wel meer industrieel gericht. Niet goedkoop, maar werkt wel.
true, maar het nadeel van die is, dat je deze nooit gekeurd krijgt. randaarde vs pinaarde. Tenzij dit ook aangepast is geweest met de nieuwste AREI?De versie die @MorGo7h had doorgegeven waren ook goed hiervoor in mijn ogen.
IP66 waterdicht buitenstopcontact, opbouwstopcontact voor tuin, garage en vochtige ruimtes, 1 vak met klapdeksel, stofdicht en weerbestendig, perfect voor buiten : Amazon.com.be: Klussen en gereedschap
IP66 waterdicht buitenstopcontact, opbouwstopcontact voor tuin, garage en vochtige ruimtes, 1 vak met klapdeksel, stofdicht en weerbestendig, perfect voor buiten : Amazon.com.be: Klussen en gereedschapwww.amazon.com.be
En een pak goedkoper dan 50€. De versie die ik gaf is als je al een stopcontact hebt staan dan kun je er gewoon een deksel bovenop zetten. Gewoon niet te laag zetten om te voorkomen dat opspattend water er toch nog in terecht komt.
De andere oplossing was eerder als je het gemak wil hebben van een stopcontactenblok waar je dan verschillende toestellen wil inpluggen.
Al ga je er meestal geen 3 nodig hebben. Met 2 kom je toe en die versie van Morgo7h is dan gewoon praktisch. En breekt ook niet direct de bank.
Goeide catch, overheen gekeken.true, maar het nadeel van die is, dat je deze nooit gekeurd krijgt. randaarde vs pinaarde. Tenzij dit ook aangepast is geweest met de nieuwste AREI?
Heb niet goed gekeken dan. De versie die ik gekocht heb was met pin aarde. Heb dat stopcontact trouwens 4 maand gebruik om mijn EV te laden met een granny charger op 13A in afwachting van een laadpaal.true, maar het nadeel van die is, dat je deze nooit gekeurd krijgt. randaarde vs pinaarde. Tenzij dit ook aangepast is geweest met de nieuwste AREI?
Bij mij ook. De 0,001% kans dat er water in komt neem ik er wel bij.Oei, bij mij steekt dat gewoon in een Niko Hydro, al jaren in weer en wind? :/