Stopcontact al eens uitgehaald? Dat knipperen doet ie soms voor de fun heb ik gemerkt.
Ja ook al, maar geen beterschap. Morgen es met de kabelmeter opzitten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stopcontact al eens uitgehaald? Dat knipperen doet ie soms voor de fun heb ik gemerkt.
Hebben hetzelfde voorgehad, bleek toch dat de draad over was.. Er zijn hier enkele tuinmannen bezig geweest met de haag te snoeien enzo, ik vermoed dat er eentje z'n schop op de foute plek neergezet heeft en zo de draad doorgesneden.Grrr, Bosch.
Gisteren het stuk tuin dat de robotmaaier mag onderhouden verkleind. Hij rijdt toch wat onkruid rond langs zijn perimeter draad en ik heb elk jaar meer werk met onkruid uitsteken dan met manueel afrijdenHet stuk van de L vooraan rond het zwembad ga ik met de kooimaaier onderhouden. Geen gemulch meer daar.
Dus gisteren de kabel doorgeknipt en dwars over de tuin gelegd naar de retourdraad van vooraan, kabel verbinder van Bosch ertussen. Docking station weer onder stroom gezet en een solid green led = kabel OK.
De robot stond al heel de winter binnen dus die had een platte batterij en heb ik in docking gestoken en opgestart. So far: alles goed.
Nu heb ik deze ochtend nadat ik gechecked heb dat ie 100% opgeladen was de tuin verwijderd uit zijn geheugen zodat ie opnieuw kan mappen en wat zie ik: een knipperend led op de docking... kabel signaal weg.Hij stond nochtans zonder error klaar om uit te rijden tegen 08:00 volgens de smartmow. Het is nu pas door de info over de oude kabel te verwijderen uit zijn geheugen dat ie beginnen flippen is.
heb al factory reset gedaan maar ie blijft knipperen.

Als de led op zijn Dockingstation brandt, is de kabel in ordeJa ook al, maar geen beterschap. Morgen es met de kabelmeter opzitten.

Niet als die knippert.Als de led op zijn Dockingstation brandt, is de kabel in orde![]()
Ahja ik had de "op de docking" gemist idd.Niet als die knippert.
Staat ecomodus zeker niet aan? Een platte batterij van je robotmaaier heeft geen invloed op het lampje van het laadstation.Kent iemand een goede en snelle hersteldienst voor een Huqsvarna grasrobot in Vlaams Brabant of Antwerpen?
Ik denk dat de batterij niet meer wilt opladen maar durf er niet aan te prutsen. Laadstation pinkt groen ( ecomodus zogezegd )

Het ledje knipperde.Als de led op zijn Dockingstation brandt, is de kabel in orde![]()
Stond niet aan nee. Misschien dan toch iets met het laadstation.. Hij is nu binnen bij een dealer. Thanks !Staat ecomodus zeker niet aan? Een platte batterij van je robotmaaier heeft geen invloed op het lampje van het laadstation.
Officiële dealers vind je op de website van Husqvarna.
Ik ben van regio Eeklo/Evergem, dus 't is wat ver om te komen![]()
Grote kans dat het printplaatje kapot is dan. Ge wilt niet weten hoeveel ik er al moeten vervangen heb. Ik snap echt niet dat Husqvarna die printplaatjes niet beter wegsteekt, want zoiets kost al gauw 120 euro zonder het werk.Stond niet aan nee. Misschien dan toch iets met het laadstation.. Hij is nu binnen bij een dealer. Thanks !
Dat toestel dat kabelbreuk meet, steekt een hogere stroom op de draad dan het laadstation. Daardoor kan er volgens het meettoestel geen kabelbreuk zijn (vooral zo als de kabel gecorrodeerd is en niet in 2), terwijl er voor het laadstation te weinig stroom terugkeert.Kabelmeter gaf signaal dat de cirkel rond was. Met een losse kabel het docking getest en met die kabel was er geen issue.
Hoe bevalt de M500?En als je grasveldje niet 100% een biljartlaken is? Is dat dan ook nog een goede? Ik zou wss wel voor de M500 gaan.
Al ben ik nog van plan een stukje weg te doen (voor een afscheiding).
Momentel maai ik met een veel te grote zelftrekkende benzinemaaier. Maar die is nog van toen ik 1400m2 gras had.
Hoe bevalt de M500?
Ik ben zelf aan het twijfelen tussen de Landroid M500 (690 EUR) en landxcape LX790 (320 EUR) voor een kleine tuin <100m².
Wij hebben nu de M700+ gekocht ter vervanging van de Bosch indego. Tot nu toe heel tevreden van, veel minder gevoelig aan hobbels.Hoe bevalt de M500?
Ik ben zelf aan het twijfelen tussen de Landroid M500 (690 EUR) en landxcape LX790 (320 EUR) voor een kleine tuin <100m².
Mijn dochter 2,5 mijdt het 'grasmasjieeen' als de pest, komt zelfs niet op het gras als die bezig is, dus wel ok hier.heb 2x kleine kinderen (1y 3y)
hoe veilig is bijvoorbeeld combi landroid met kids? (schrikt mij wat af)
Husqvarna zie ik vaak terugkomen bij grote tuinen. Dat merk komt ook beter tot zijn recht in grote tuinen, bij de kleinere tuinen is er veel meer concurrentie waardoor de hoge prijs niet echt te verantwoorden is.Iemand tips voor een robotmaaier voor een tuin van 1250m2?
De lay-out van de tuin gaat nog een paar keer veranderen. Daarom valt mijn eerste keuze (Kress RTK) af - dat kost me een fortuin aan telkens opnieuw laten uittekenen door de dealer. Schoonbroer heeft een Segway Navimow voor een kleinere tuin en is daar wel tevreden van. Die H3000F valt ook nog mee in prijs, maar de reviews online zijn niet allemaal heel positief (schoonbroer nochtans wel).
Andere tips ook welkom.