Welke parfum draag je?

Bij black Friday dus de Tom Ford oud wood gekocht, al een paar dagen kunnen testen nu, en damn, is wel een goed parfum. Is bij het aanbrengen de eerste 5 a 10 minuten wel heel erg 'oud' maar eenmaal deze in contact begint te komen met de huid is dit echt een zeer goed parfum. Is een 2022 batch die ik heb, zou dus iets minder lang meegaan als eerdere edities, maar ik vind dat heel goed meevallen. Zoals gezegd, enkel bij het aanbrengen is het wat sterk aanwezig, maar vormt een super aangename en stabiele geur, bij mij toch, kan verschillen van persoon tot persoon heb ik gelezen. Blijft wel goed in de kleren hangen, meer als op de huid toch, maar ik merk na s'ochtends aan te brengen nog steeds hints op van dit parfum, dus zo slecht zal het ook wel niet zijn qua potentie, alleen wat meer skin fragrance mss, het zit zo wat tussenin.

Maar ik ben er ook geen 20 meer, misschien past dit wat beter bij mijn leeftijd dan pakweg een ADG van Armani. Ben mega content van de ongeveer 100 euro die er af ging (give or take) met black Friday (gekocht bij parfumerie.be). Dit kan wel eens een winter signature fragrance worden voor mij, en hyped dat ik toch voor een 100 ml bottle ben gegaan, deze gaat zoiezo tot het gaatje worden opgebruikt denk ik. Minder in your face dan sommige andere frags die ik heb, bijvoorbeeld PDM Carlisle, die is echt goed, maar een beetje 2 much bij momenten. In deze oud wood zit een zoete toets in die heel aangenaam is en gebalanceerd. Ik wil wel ooit eens Tobacco vanille testen moest ik ooit in een winkel zijn die dat heeft, ik wacht wel tot de gelegenheid zich voordoet, want in dit merk zit je al gauw aan dezelfde prijs als je voor een volledig parfum zou betalen, maar dan voor 10ml.

Of misschien moet ik ook eens kijken naar andere merken met 'oud' erin. Versace zou ook goed zijn naar verluidt.

Maar dit is alvast een toppertje!
 
Een klein WTF momentje wanneer ik eens gekeken heb om bij te kopen van enkele verzorgingsproducten van BDC. Ik koop altijd wanneer ici paris xl de 20% actie doet, bij aankoop van minstens 2 producten, maar heb nog een factuur steken van 2022 in mijn mailbox. Het verschil is wel effe slikken:

Screenshot_20240101_205524_Samsung Internet.jpg



De douchegel van 28,40 naar 35,60

De deo stick van 26,32 naar 33,20

En al de prijzen die ik hierboven noem zijn al met de 20% af. Maar als de basisprijs met zoveel stijgt wordt het wel wat duurder zo :rolleyes:

Bekan 70 euro voor deo stick en een douchegel, WTF.
 
Een klein WTF momentje wanneer ik eens gekeken heb om bij te kopen van enkele verzorgingsproducten van BDC. Ik koop altijd wanneer ici paris xl de 20% actie doet, bij aankoop van minstens 2 producten, maar heb nog een factuur steken van 2022 in mijn mailbox. Het verschil is wel effe slikken:

Bekijk bijlage 26041


De douchegel van 28,40 naar 35,60

De deo stick van 26,32 naar 33,20

En al de prijzen die ik hierboven noem zijn al met de 20% af. Maar als de basisprijs met zoveel stijgt wordt het wel wat duurder zo :rolleyes:

Bekan 70 euro voor deo stick en een douchegel, WTF.
Tis dat of stinken hé :unsure:
 
Met kerst nog een nieuw geurtje gekregen,nl. Scandal van Jean Paul Gaultier.
Kast staat al goed vol nu, Creed Aventus, Creed Green Irish Tweed, azzaro wanted en nu deze scandal. 👌
 
  • Leuk
Waarderingen: Gray
Heb die Yves Saint Laurant LIBRE (waar Dua Lipa reclame mee maakt) gekocht voor de vrouw. Heel content mee en ik ruik hem ook heel graag.
 
Vandaag Hugo boss bottled Elixir binnen gekregen, ook wel speciaal, beetje frisse kruidige opening en gaat dan beetje over naar amber zoet.

33fdf0b3cf071a044dee28607292a8933f9ff551_09f5aff2-2e58-4f99-84c6-front.jpeg


Waarschijnlijk niet voor iedereen maar toch blij met de aankoop (voor mij was het ook geen blind buy).
Past mooi in men collectie.
 
Vandaag Hugo boss bottled Elixir binnen gekregen, ook wel speciaal, beetje frisse kruidige opening en gaat dan beetje over naar amber zoet.

33fdf0b3cf071a044dee28607292a8933f9ff551_09f5aff2-2e58-4f99-84c6-front.jpeg


Waarschijnlijk niet voor iedereen maar toch blij met de aankoop (voor mij was het ook geen blind buy).
Past mooi in men collectie.
Die is idd goed, heb daar staaltjes van
 
Die spicebomb van viktor en rolf ofzo anders ook wel, de originele edt een staaltje van, is effectief een kruidenbom, maar heel aangenaam, niet in your face, staat op mijn misschien kopen lijstje
 
Daar ga ik ook regelmatig naar terug, heel aangename geur. Ik wissel dikwijls tussen Paco Rabanne Invictus & Spice Bomb.

Laatste parfum was Paco Rabanne One Million elixir, toch wel wat verfijnder dan de gewone.
 
Daar ga ik ook regelmatig naar terug, heel aangename geur. Ik wissel dikwijls tussen Paco Rabanne Invictus & Spice Bomb.

Laatste parfum was Paco Rabanne One Million elixir, toch wel wat verfijnder dan de gewone.
Maar hoe ik het zie wel een winter/herfst parfum. Ik zie me dat niet dragen in de zomer
 
Terug
Bovenaan