Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Rare vergelijking wel tho. Wo Long zit zeker niet op het zelfde niveau, maar vind nu niet dat dit ergens een rechtstreeks effect heeft op de From Software games. Bloodborne, DS, ER en Sekiro hebben ook hun flaws en zijn zeker niet perfect. Ook Wo Long is dit niet, meer variatie van vijanden is zeker een pijnpunt in het spel, maar de wereld/levels zijn best wel ok, Fromsoft heeft ook soms saaie regio's. Het feit dat de combat u wel doet verder spelen zegt ook al veel. Een masterpiece zal het nooit zijn, maar het is wel een zeer geslaagde game dat het met heel wat minder budget zal moeten gedaan hebben dan een Fromsoft titel.
Geen idee wat er raar is aan die vergelijking, maar ok. Het feit dat de combat mij verder doet spelen wilt zeggen dat de combat goed is, de rest kan beter, wat ik ook zeg in mijn uitleg. En uiteraard is dit mijn mening, sommige zullen die Nioh spellen beter vinden dan de Souls, allemaal ok voor mij.

Pathfinder: Wrath of the Righteous

Een van de meest epische (letterlijke zin van het woord) games die ik al gespeeld heb met een geweldige soundtrack.

Outer Wilds - Echoes of the Eye (PS5)

Omdat de base game me niet kon loslaten ook de DLC gekocht. Tot hiertoe een heel ander sfeertje maar wel top.

DOOM (2016)
Volledig op de Steam Deck gespeeld in glorious 60fps. Man, wat een plezier was dit om te spelen. Ik ben normaal geen FPS-speler (buiten de Darkwatch- en Resistance-games van hun tijd), maar de volledige combo maakt het gewoon af: setting, muziek, voice acting, brutaliteit, snelle combat, … Ga zo maar door! Ik zie me deze eigenlijk vrij snel nog eens opnieuw doorspelen (doe dat amper wegens te weinig tijd), maar dit was zo veel fun gewoon. DOOM Eternal staat al geïnstalleerd!

DOOM (2016)
Volledig op de Steam Deck gespeeld in glorious 60fps. Man, wat een plezier was dit om te spelen. Ik ben normaal geen FPS-speler (buiten de Darkwatch- en Resistance-games van hun tijd), maar de volledige combo maakt het gewoon af: setting, muziek, voice acting, brutaliteit, snelle combat, … Ga zo maar door! Ik zie me deze eigenlijk vrij snel nog eens opnieuw doorspelen (doe dat amper wegens te weinig tijd), maar dit was zo veel fun gewoon. DOOM Eternal staat al geïnstalleerd!
Moet ge prodeus zeker ook eens proberen. Retro gfx met doom vibe. Zeer cool game

Super Mario World op mijn Switch Lite (met Switch Online abo). Trip down memory lane. :love2:

Edit

En gelijk de main quest uitgespeeld op anderhalf uur ofzo. Dus niks gedaan van Star World en zelfs een genummerd kasteel kunnen skippen.

Laatst bewerkt:
Star Wars Jedi: Fallen Order

Gekocht tijdens de Steam winter sale, ik heb er echt van genoten. Grafisch super mooi en leuke gevechten met de lightsabre waar ik mij naar het einde van het spel een echte Jedi Knight voelde. Veel leuke moves met mooie transities tussen de enkele en dubbele lightsabre. Ook de audio was on point en de muziek kwam rechtstreeks uit de films precies, de kers op de taart als het ware. Het mocht voor mij nog ietsje langer zijn.

Ik kijk er al naar uit om Jedi Surivor binnen een paar jaar te spelen want 70 euro voor een game van 20 uur speeltijd is mij dat toch te veel geld. Genoeg andere zaken in de tussentijd. Next on the list is Uncharted legacy.

Terug meer op mijn 3ds aan het spelen:
Eerst metroid fusion uitgespeeld.
Daarna aan metroid zero missions begonnen en bijna uit.
Maar dan wat anders begonnen: Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice en Xenoblade Chronicles 3d

Nu alles door elkaar RE4 meestal, GT7 ook even, Ps+ game sackboy. En God Of War ik weet niet wat er is ma kan mijn draai er nie in vinden in gow is heel goede game maar ben precies die van 2018 aan het spelen.

I second this, outer wilds is 1 van mijn beste game ervaringen ooit. Eigenlijk een ongelofelijk indrukwekkend opgebouwd spel.
Gisteravond ben ik dit beginnen spelen en ik ben direct verliefd geworden. Na slechts enkele uren heb ik al het gevoel dat dit bij mijn favoriete games allertijden komt te staan. Zeer zeldzaam dat dat nog gebeurt. Vorig jaar nog gehad met Factorio, daarvoor was het al sinds Witcher 3 geleden.

Terug
Bovenaan