Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voorbij die fountain puzzle geraakt? waar je zo snel op die druk platen moet staan.... Zit daar vast, en geen zin verder te doen eigenlijkUncharted: a lost legacy
Vond het wel geslaagd met de nieuwe karakters. Wel goed dat het niet was uitgerekt, een 7tal uur over gedaan en dat was denk ik voldoende. De vorige uncharted games konden iets te lang doorgaan.
Nu eens denken wat ik ga spelen tot de update er is voor Ghostwire Tokyo
Ja, dat was simpel genoeg voor mij. Eerste keer had ik er eentje gemist en de tweede keer gewoon kunnen doen.voorbij die fountain puzzle geraakt? waar je zo snel op die druk platen moet staan.... Zit daar vast, en geen zin verder te doen eigenlijk
Ah super. Dus ik mag gewoon door rijden naar die watervallen dan?Ja, dat was simpel genoeg voor mij. Eerste keer had ik er eentje gemist en de tweede keer gewoon kunnen doen.
Dat is denk ik ook gewoon optioneel?
Als je al die hoysala tokens haalt dan krijg je een item maar is niet nodig voor het verhaal denk ik.
Ja dat kan gewoon.Ah super. Dus ik mag gewoon door rijden naar die watervallen dan?
Bedankt voor die tip zeg. Zit nu in chapter 6 al.. Zonder die fonteinen te doen. Leuk spel toch wel.Ja dat kan gewoon.
Al die hoysala tokens daar krijg je een item voor dat ervoor zorgt dat je controller trilt wanneer er een collectible in de buurt is.
Dus al je niet bezig bent om alle collectibles/trophies te halen dan maakt het echt niet uit.
Ook net uitgespeeld.Uncharted: a lost legacy ook voleindigd. Kvond het qua verhaal ook beter dan de voorganger, misschien doordat het korter was. Zelfde gebreken als de voorganger en Nadine kan soms serieus in de weg staan. Maar zeker wel de moeite waard om eens gespeeld te hebben.
)Is dan ook gewoon een uit de hand gelopen DLC.Helaas wel erg kort vind ik, dit is de kortste Uncharted ooit.
Amper 7 uur lees ik her en der, om uit te spelen.
Hoezo?Wo Long bezig, plezant, maar bewijst toch nog maar eens hoe goed From Software is
Omdat die reeks zoveel beter is, 'k heb het een beetje gehad met dit merk ik, moest het zo gene goeie combat hebben zou ik het zelfs niet verder doen . Loot, die wereld, constant diezelfde vijanden, mehHoezo?
Rare vergelijking wel tho. Wo Long zit zeker niet op het zelfde niveau, maar vind nu niet dat dit ergens een rechtstreeks effect heeft op de From Software games. Bloodborne, DS, ER en Sekiro hebben ook hun flaws en zijn zeker niet perfect. Ook Wo Long is dit niet, meer variatie van vijanden is zeker een pijnpunt in het spel, maar de wereld/levels zijn best wel ok, Fromsoft heeft ook soms saaie regio's. Het feit dat de combat u wel doet verder spelen zegt ook al veel. Een masterpiece zal het nooit zijn, maar het is wel een zeer geslaagde game dat het met heel wat minder budget zal moeten gedaan hebben dan een Fromsoft titel.Omdat die reeks zoveel beter is, 'k heb het een beetje gehad met dit merk ik, moest het zo gene goeie combat hebben zou ik het zelfs niet verder doen . Loot, die wereld, constant diezelfde vijanden, meh