Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had deze gekocht op Steam in sale om op de Deck te spelen, maar al gerefund, want blijkbaar kan je tijdens een “run” niet saven, enkel tussen “runs” is er een auto-save. Maar kan er dus voor de rest ook weinig over kwijt.Outer Wilds (PS5)
Net begonnen, dus kan er nog niets over vertellen. Iemand deze al gespeeld en is het de moeite?
Da's nu eens spel waar dat héél subjectief is. Ge moet enorm veel verkennen en zelf uitzoeken. Als dat uw ding is: pracht van een spel.Outer Wilds (PS5)
Net begonnen, dus kan er nog niets over vertellen. Iemand deze al gespeeld en is het de moeite?
Ja, deel 2 is ook minstens zo goed. Sowieso de moeite om te spelenA Plague Tale: Requiem uitgespeeld. Eigenlijk wel een topper met leuke mechanics. Is deel twee ook zo goed? Dan hoop ik dat Epic die ook ooit opneemt in haar gratis games ( Yes eindelijk een van die gratis games uitgespeeld, hierna misschien verder doen met Control en dan Prey).
Inderdaad... Ik denk dat je er echt voor moet zijn, voor zulke games.Hier ook na een aantal uurtjes opgegeven. Slaapverwekkend qua gameplay. Cinematisch best ok. Stealth in single player en veel cutscenes maken geen boeiende game voor mij persoonlijk.
Denk niet dat er echt gezucht wordt omdat je het spel maar niks vind. In alle eerlijkheid, ik heb nu al vaak post van u zien voorbij komen en het enige dat ik er uit op maak is dat je zelf precies niet goed weet wat je leuk vind en het heel moeilijk vind om op voorhand een game te zien en te kunnen inschatten of het iets voor jou gaat zijn of niet.Inderdaad... Ik denk dat je er echt voor moet zijn, voor zulke games.
Resident evil 4 en 5 vond ik ook ongelofelijk goed,
terwijl ik deel 1 en 2 (teveel stealth en puzzels, te weinig wapens) niet kon appreciëren.
Spijtig dat we dan een "zucht" als reply krijgen van een Redacteur. Het is misschien volgens sommigen heiligschennis dat we deze "top game" niet appreciëren, maar elk zijn smaak toch?
Denk niet dat er echt gezucht wordt omdat je het spel maar niks vind. In alle eerlijkheid, ik heb nu al vaak post van u zien voorbij komen en het enige dat ik er uit op maak is dat je zelf precies niet goed weet wat je leuk vind en het heel moeilijk vind om op voorhand een game te zien en te kunnen inschatten of het iets voor jou gaat zijn of niet.
In het gevan TLOU als ik je opmerkingen lees waarom je het niet goed vind, dat had je allemaal kunnen weten door gewoon ergens 1 promotie video te kijken op Youtube met een beetje gameplay in. Voor zover ik u wat kan volgen, wilt ge gewoon braindeath actie games spelen zonder al te veel tralala ( dat is niks negatief eh ). Maar zoek dan eens naar zo games... God of war, Devil May Cry, Bayonetta, RE 4 tot 6, Ghost of Tsushima, Yakuza...?, A plague tale, SW: Jedi, Darksiders, Infamous, assassin creed, .... Stuff like that.
Ik kan mis zijn ook eh, maar denk dat ze toch meer kans maken in elk geval.
Ge kunt van die momenten hebben dat geen enkele game u nog echt kan boeien en ge het gewoon een paar maanden of misschien zelfs jaren moet laten liggen. Achteraf komt ge dan vaak terug met grote goesting in een nieuwe game.Dat kan ook, om nog maals te verduidelijken naar @TRUMP zelf toe, mij post is geen kritiek naar u toe. Maar het valt me gewoon op dat er iets niet klopt en misschien is het wel wat @Michster zegt, hebt je gewoon nood aan even geen games spelen in general...Of misschien is het "oude man syndroom" en moet hij gewoon eens een break inlassen.Ge kunt van die momenten hebben dat geen enkele game u nog echt kan boeien en ge het gewoon een paar maanden of misschien zelfs jaren moet laten liggen. Achteraf komt ge dan vaak terug met grote goesting in een nieuwe game.
Karaoke. Karaoke is clue.maar snap de clue niet van die japanse shit
Ja, redelijk neig zelf, alle zo ervaarde ik het toch. Het spel heeft RPG elementen, maar het gaat niet verder dan draag het stukje gear met de hoogste cijfers en ga verder van punt a naar b en doe alles dood dat ge tegenkomt. Maar dan zonder de gekke combo's van een GoW of DMC.Zijn die latere titels meer actie gericht?
). Vond het een top game, had niet gedacht dat ik ooit nog zo kon opgaan in een 2D game. De bosses zijn zalig, graphics zijn knap en omdat je nieuwe upgrades krijgt wil je toch steeds backtracken naar de vorige gebieden. Binnekort eens beginnen met Metroid remastered, omdat deze ook wel top lijkt.True xD, op dat punt was ik ook gewoon meer actie games dat in me op kwamen aan het opsommenGhost of Tsushima zou ik nu toch geen braindead actie game noemen![]()