Michster
Well-known member
Eindelijk Vampire survivors geprobeerd op ps5. 4 uur gespeeld en 36 trophies vrijgespeeld.
Leuk als popcorn-voer tussen releases en ongetwijfeld verslavend. Alle sprites die rechtreeks uit Castlevania geripped lijken te zijn voegen wel toe aan de charme.
Ik denk niet dat het genoeg heeft om me even lang te boeien als een Balatro of slay the spire, maar voor €5 kan je echt niet klagen.
Tevens Legacy of Kain remastered (deel 1, de psx-game) geprobeerd. Ik snap perfect waarom mensen de voice-acting en storytelling ophypen, maar qua leveldesign/combat/platforming/puzzels is het echt geen hoogvlieger, zelfs niet naar psx-normen als je het mij vraagt. Ik denk dat ik gewoon een story-recap van de eerste game ga bekijken en deel 2 proberen. Gezien dat een ps2-game was, hoop ik dat de gameplay wat beter is.
Leuk als popcorn-voer tussen releases en ongetwijfeld verslavend. Alle sprites die rechtreeks uit Castlevania geripped lijken te zijn voegen wel toe aan de charme.Ik denk niet dat het genoeg heeft om me even lang te boeien als een Balatro of slay the spire, maar voor €5 kan je echt niet klagen.
Tevens Legacy of Kain remastered (deel 1, de psx-game) geprobeerd. Ik snap perfect waarom mensen de voice-acting en storytelling ophypen, maar qua leveldesign/combat/platforming/puzzels is het echt geen hoogvlieger, zelfs niet naar psx-normen als je het mij vraagt. Ik denk dat ik gewoon een story-recap van de eerste game ga bekijken en deel 2 proberen. Gezien dat een ps2-game was, hoop ik dat de gameplay wat beter is.