Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Eindelijk Vampire survivors geprobeerd op ps5. 4 uur gespeeld en 36 trophies vrijgespeeld. 😅 Leuk als popcorn-voer tussen releases en ongetwijfeld verslavend. Alle sprites die rechtreeks uit Castlevania geripped lijken te zijn voegen wel toe aan de charme.

Ik denk niet dat het genoeg heeft om me even lang te boeien als een Balatro of slay the spire, maar voor €5 kan je echt niet klagen.

Tevens Legacy of Kain remastered (deel 1, de psx-game) geprobeerd. Ik snap perfect waarom mensen de voice-acting en storytelling ophypen, maar qua leveldesign/combat/platforming/puzzels is het echt geen hoogvlieger, zelfs niet naar psx-normen als je het mij vraagt. Ik denk dat ik gewoon een story-recap van de eerste game ga bekijken en deel 2 proberen. Gezien dat een ps2-game was, hoop ik dat de gameplay wat beter is.

Voor €5 ga ik hem wel downloaden. :thumb: Ziet er wel leuk uit van artstyle.
Brotato al geprobeerd? In hetzelfde genre als Vampire Survivors, maar ik vond die een heel stuk leuker (ik kon maar niet in VS geraken).
Halls of Torment is ook zo een leuke. Met Diablo 2 graphics.

Halls of Torment is ook zo een leuke. Met Diablo 2 graphics.
Staat al lang ongespeeld op men SD :p

Edit: Bedoel hier mee dat ik hem al lang wil spelen ook, maar het komt er niet van :s

Laatst bewerkt:
Halfweg Astro Bot.

Beetje maf dat deze zo bejubeld word. Verre van een slechte game, maar saaie moveset, ongeïnspireerd leveldesign en ironisch genoeg meer ode aan Nintendo dan Sony.

Had eigenlijk de playroom demo eerst moeten uitspelen alvorens ik deze kocht want daar was ik eigenlijk ook niet van onder de indruk.

Duidelijk verkeerde game gekozen om eindelijk een PS5 aan te kopen.

Nine sols uit, voor de laatste (Eigong) heb ik het op story mode moeten zetten, dat ging echt niet, of mijn geduld was gewoon op, kan ook.
Al bij al, pracht van een game.

@kaydoh Ola heftig, jij kan er normaal gezien toch wat van he... Ik ben nog maar gestart dus kan er nog niet veel over zeggen. (net aangekomen in de centrale hub)

Ontopic:

Dragon's Dogma 2 (PS5)
Echte einde na de post-game behaald. Heel leuk maar niet voor iedereen vrees ik.
Bij mij heeft het ook lang geduurd eer ik overtuigd was, grafisch top en gameplay ook wel geestig maar het pawn systeem was wel aanpassen voor iemand die liefst Solo speelt. Verhaal leek me niet zo lang maar heb er uiteindelijk toch 50 uur over gedaan om volledig te voltooien.

The Witcher 3 (PS5)
Deze opnieuw begonnen (paar jaar geleden volledig uitgespeeld op PS4), deze keer op Death March. Heel benieuwd of dit gaat lukken. Ik speel nu met de laatste update dus grafisch ziet het er op PS5 alvast top uit.

Gisteren ook begonnen aan Nine Sols, eerste sol verslagen, gameplay is heerlijk maar stoor me een beetje aan de "traagheid" van het spel. En dan heb ik het niet over de gameplay, die is smooth en snel genoeg, maar het verhaal vertellen, trage en lange dialogen, unskippable scenes. Blijf het natuurlijk wel spelen want, zoals gezegd, gameplay is volledig mijn ding. Stoort me in sommige indies toch dat er soms zo'n groot verhaal en wereld moet aanhangen, geef mij maar gwn goede gameplay en das genoeg. Animal well deed het perfect voor mij

@kaydoh Ola heftig, jij kan er normaal gezien toch wat van he... Ik ben nog maar gestart dus kan er nog niet veel over zeggen. (net aangekomen in de centrale hub)
Ik vind nu niet dat ik zo goed ben in zo een spellen, maar ik doe het gewoon graag en kan niet opgeven, al moet ik iets 100x opnieuw doen. Behalve die laatste dus.

Ik had ergens gelezen dat, wanneer alles klikt, in dit spel een bossfight als een dans aanvoelt, en heel bevredigend werkt, dat gevoel kan ik 100% beamen.

Laat eens weten als je aan Jiequan komt, dat was mijn eerste 'wtf is dit moment'

Gisteren ook begonnen aan Nine Sols, eerste sol verslagen, gameplay is heerlijk maar stoor me een beetje aan de "traagheid" van het spel. En dan heb ik het niet over de gameplay, die is smooth en snel genoeg, maar het verhaal vertellen, trage en lange dialogen, unskippable scenes. Blijf het natuurlijk wel spelen want, zoals gezegd, gameplay is volledig mijn ding. Stoort me in sommige indies toch dat er soms zo'n groot verhaal en wereld moet aanhangen, geef mij maar gwn goede gameplay en das genoeg. Animal well deed het perfect voor mij
Ergens begrijp ik wat je bedoelt, en die ergernis hebben er nog heb ik al gelezen, maar uiteindelijk vond ik het toch echt een sterk verhaal.

Een paar uur weg in forspoken ik weet niet wat ik er moet van denken grafisch is het dik oke.
Die open wereld is echt niks te doen aanvallen zit ook weinig variatie in.

Terug
Bovenaan