Het verschil tussen dat en RE4 Remake is dag en nacht. Het verhaal zal wel hetzelfde zijn, maar de rest kan je ver niet vergelijken.die met de HD graphics op ps4, ook al remake eigenlijk)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het verschil tussen dat en RE4 Remake is dag en nacht. Het verhaal zal wel hetzelfde zijn, maar de rest kan je ver niet vergelijken.die met de HD graphics op ps4, ook al remake eigenlijk)
haha toevallig,Half Life
Baldur's Gate 3?Iemand een idee welke game ik kan spelen?
Echt het gamen wat beu sinds Thé Last Of Us 2..
Ik speel graag verhalende games maar heb geen idee wat ik kan kopen nog.

Ela valsspeler. Ophalen (of kopen) is niet spelen heJuist pakje oogehaald die ik gekocht had via vinted.
Guitar hero voor PS4. Boxed. Allemaal zeer proper, geen krasje op gitaar. Plastic en dergelijke aanwezig.
€32,50 zonder verzending

Clone Hero is op pc en daar kun je alle GH games spelen en zelfs rockband games. Ook zijn hier heel veel custom tracks. En mijn oude xbox360 gitaar werkt hier uitstekend mee (Heb zo een ontvanger voor een xbox 360 kaske).Ik zou eigenlijk remakes willen van GH1, 2, 3, 4 of 5. Of heck, zelfs een remake van Band Hero zou ik nog kopen. De GH Live op PS4 heeft me nooit kunnen bekoren en heb ik amper gespeeld, heb zelfs 2 gitaren…
Zelfs na reeds 30 jaar te gamen, was Alyx voor mij zéér indrukwekkende ervaring. Eentje die je als gamer eigenlijk niet mag missen. Mijn verwachtingen lagen zeer hoog, en toch werden die nog overtroffen. Maak je niet vaak mee.Half Life en Half Life 2
Vroeger heb ik wel een aantal keer Half Life 1 gespeeld, maar ik had een gekraakte versie die altijd blokkeerde op een bepaald moment. Ik dacht altijd dat dat redelijk op het einde van de game was, blijkt het nu niet eens in de helft te zijn.
Leuk dus om te ontdekken dat er een behoorlijk deel volledig te ontdekken viel.namelijk het stuk waar je gevangen wordt genomen.
Half Life 2 heb ik wel meerdere keren uitgespeeld, maar dat is ondertussen ook al meer dan tien jaar geleden. Sommige stukken kende ik nog quasi vanbuiten, andere stukken herinnerde ik me totaal niet meer, tot het punt dat ik zelfs begon te vermoeden dat ze sommige levels veranderd hebben tussen toen en nu. Maar dat zal wel gewoon aan mijn geheugen liggen.
Blijven allebei leuke games om te spelen, en hoewel Half Life gedateerd aanvoelt, heb ik dat eigenlijk totaal niet met Half Life 2. Niks aan de graphics dat me stoort. Gameplay blijft ongelofelijk.
Op naar episode 1 en 2.
En dan eens een manier vinden om Half Life Alyx te spelen. Zou die graag met een VR headset spelen, maar dan zou ik er één moeten huren.
Mafia: definitive edition.
Nu eens op PC, had hem al op ps4.
Maar gekocht via GOG (beetje zoals steam).
In hoeverre mogen we zeker zijn dat die service nog een heel eind zal mee gaan? Want ik begin meer en meer games te kopen op steam en GOG, maar ben nog van de oude stempel.... Ik voel me daar toch ni zo heel veilig bij, had liever zoals vroeger de schijfjes. Maar goed,die zijn dan weer niet compatibel bij de meeste windows versies..
lijkt me straf.... dat zou de deur open zetten tot warez/illegale praktijken.Kan je bij gog niet gewoon de install files/iso's downloaden?
Eens naar de website gaan.en daar je collectie checken.