Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja jonges....

als oudere games mogen: de Metro serie, maar is wel een andere soort shooter dan dat gij opnoemt.Ik zoek nog eens een shooter voor PC. Iets aan te raden in de steam sales?
COD MWII, Battlefield 1,V,2042,6 ?
Vroeger altijd CS gespeeld, dik 15 jaar geleden, dus zeer rusty
Grim Dawn met de DLCsHad het in de andere thread ook gepost maar nog suggesties voor de Steam sales? Mag wat out of the box zin ook.
Over 2 weken komt de laatste uitbreiding ook uitHad het in de andere thread ook gepost maar nog suggesties voor de Steam sales? Mag wat out of the box zin ook.
Goeie suggestie, heb ik al gespeeld voor een uur of 10. "Speiciaal" is het woord wel.Ik de eerste dead stranding DC edition gekocht op steam voor 14€ ofzo.
Grim Dawn ooit geprobeerd mar ben zo'n PoE 1 & 2 speler dat D4 mij al niet meer kon boeien. Not my cup of tea.Grim Dawn met de DLCsOver 2 weken komt de laatste uitbreiding ook uit
Gekocht, even geprobeerd maar erg moeilijk. Verdere pogingen zullen voor morgen zijn.75cent![]()
Bespaar 75% op Downwell op Steam
Downwell is a curious game about a young person venturing down a well in search of untold treasures with only his Gunboots to protect him.store.steampowered.com
Bang for buck mogelijk beste game op steam. Of eender welk platform. Pittig. Maar went sneller dan je denkt.