Welke game heb je laatst gekocht?

Teveel om op te noemen.
Heb het in mijn hoofd gehaald om horror games te verzamelen. (Ps4/5)
Zit nu op een 70 stuks....staan er nog 40+ op verlanglijstje

GTA 4 dus.

is +10 jaar geleden dat ik die nog es speelde, en nu zit alle DLC er bij. die heb ik indertijd nooit gespeeld of uitgespeeld.

het is nog wel wat herkenbaar, eerste missies zijn wat slow, maar ik weet wel dat er ongelofelijk leuke missies in zaten zoals die gebaseerd op HEAT,, (three leaf clover als ik nog goe herinner), dus ik kijk er naar uit.

graphics zijn ook nog best wel doenbaar...
en es rap naar de walkthrough gepiept, jeezes toch veel missies hoor :o

Laatst bewerkt:
StarRupture early acces op steam. (studio green hell)
Als je hooked bent aan games zoals satisfactory is dit een must buy voor maar 17 euro. (of 20 euro met supporter pack).

Dit is satisfactory maar dan met exploring, looting en combat tegen de aliens.
Building voelt goed en imo leuker systeem dan satisfactory.
Ook heel mooie graphics en sound design imo.

Je bent een ex-crimineel die gedropt word op een vijandige planeet en zijn schulden moet afbetalen door resources te verzamelen.
Je kiest zelf naar welke corp je de resources verstuurd en zo welke zaken je unlocked om verdere progress te maken.

Ik heb Dragon Quest VII reimagined op de PS5 gekocht. Klopt het dat het doosje aan de achterkant Frans en Engels is. Ik vond dit wel vreemd. Ik heb het gekocht op bol.

Plinbo

Lort

Core keeper

StarRupture

Immortals Fenyx Rising

Escape From Duckov

Midnight DLC van Wow, niet echt een nieuw spel maar bon.

Op de Switch 2
Mario rabbids sparks of hope

AC 3: remastered.

mijn aller eerste assessins creed OOIT ! . na ghost of tsushima wil ik deze reeks eens induiken. en deze stond het goedkoopst, dusja.
(5 euro ofzo)

ben es benieuwd. krijgt nu niet de beste punten, maar tis een kennis making. en bonuspunten omdat het met de amerikaanse burger oorlog is :p

Terug
Bovenaan