Welke game heb je laatst gekocht?

Red Dead Redemption 2 voor €14.99 in de PS Store.
Is zo nog een grote titel die ik destijds gemist heb en dus al enkele tijd in mijn favorieten lijstje staat op de PS Store. Als ik eens tijd heb check ik die lijst altijd voor kortingen en voor deze prijs kon ik niet weigeren.

Nu nog tijd vinden om hem te spelen want door de kortingen van de afgelopen maanden op andere games uit mijn lijst, maar het gebrek aan tijd dat wel blijft, heb ik eigenlijk vooral een grotere backlog.

Das wel echt een topgame, staat in mijn top 3 allertijden. Ik zou hem nog wel eens opnieuw willen spelen nu ik een grotere tv heb, maar ik krijg Death Stranding maar niet uitgespeeld.

Red Dead Redemption 2 voor €14.99 in de PS Store.
Is zo nog een grote titel die ik destijds gemist heb en dus al enkele tijd in mijn favorieten lijstje staat op de PS Store. Als ik eens tijd heb check ik die lijst altijd voor kortingen en voor deze prijs kon ik niet weigeren.

Nu nog tijd vinden om hem te spelen want door de kortingen van de afgelopen maanden op andere games uit mijn lijst, maar het gebrek aan tijd dat wel blijft, heb ik eigenlijk vooral een grotere backlog.
Door dit bericht te lezen kreeg ik ook opnieuw zin in rdr2.
Bij mij staat ie echter aan €59,99 in de store.

Dat vind ik dan weer iets te veel voor een game die ik vroeger op ps4 uitgespeeld had :(

Dat vind ik dan weer iets te veel voor een game die ik vroeger op ps4 uitgespeeld had :(
De korting was tem gisteren.
Om de zoveel weken komt die terug in korting hoor. Tot afgelopen week was dat dan steeds een €23 maar nu dus nog minder. Ik gok dat je hem binnekort wel terug aan die prijs kan krijgen.

PS4 versie op 2ehands massaal te koop tussen de 15 en 20 euro.

PS4 versie op 2ehands massaal te koop tussen de 15 en 20 euro.
vind je zelfs nog lager.

Helaas vond ik dat geen top game. Is nogtans typisch zo'n spel die ik wel graag had willen leuk vinden.
De sfeer en setting zitten wel dik in orde;
maar er komt gewoon teveel bij kijken.... Zoals die voedsel crafting, en je paard gezond houden.... teveel neven zaken en buttons die je moet onder de knie krijgen.

Terug
Bovenaan