Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest je disc drive hebben, refund vragen en deze bestellen.Armored core 6 op de ps5 voor 40 Euro via psn.
Merci, direct gedaan!Moest je disc drive hebben, refund vragen en deze bestellen.
gratis waar?Robocop gratis lol
Binnekort is spelen, hoor er veel goede verhalen van.
Nog ene dat denkt niet te betalen voor psplus.gratis waar?
Psnetwerk.gratis waar?
Door dit bericht te lezen kreeg ik ook opnieuw zin in rdr2.Red Dead Redemption 2 voor €14.99 in de PS Store.
Is zo nog een grote titel die ik destijds gemist heb en dus al enkele tijd in mijn favorieten lijstje staat op de PS Store. Als ik eens tijd heb check ik die lijst altijd voor kortingen en voor deze prijs kon ik niet weigeren.
Nu nog tijd vinden om hem te spelen want door de kortingen van de afgelopen maanden op andere games uit mijn lijst, maar het gebrek aan tijd dat wel blijft, heb ik eigenlijk vooral een grotere backlog.

De korting was tem gisteren.Door dit bericht te lezen kreeg ik ook opnieuw zin in rdr2.
Bij mij staat ie echter aan €59,99 in de store.
Dat vind ik dan weer iets te veel voor een game die ik vroeger op ps4 uitgespeeld had![]()
PS4 versie op 2ehands massaal te koop tussen de 15 en 20 euro.Door dit bericht te lezen kreeg ik ook opnieuw zin in rdr2.
Bij mij staat ie echter aan €59,99 in de store.
Dat vind ik dan weer iets te veel voor een game die ik vroeger op ps4 uitgespeeld had![]()
vind je zelfs nog lager.PS4 versie op 2ehands massaal te koop tussen de 15 en 20 euro.

Momenteel ook op steam met een handvol andere games voor 12euro via humble choice(maandelijks op te zeggen)Tomb raider 1-3 remastered op ps5. €15 op bol![]()
www.humblebundle.com