Welke game heb je laatst gekocht?

Gisteren Little big adventure twinsen's quest gekocht op gog, (een remake van de 1994 versie)
Was 30 jaar geleden de eerste game die ik met men eigen centen kocht. Pure nostalgie

Met Steam sales
Spellforce: Platinum Edition
Age of Empires 2: DE:The Mountain Kings DLC
Victoria 3: sphere of Influence DLC
Crusader Kings 3:Fate of Iberia DLC

en Pharaoh: a new era en Dune:: spice Wars gekregen

Op Epic:
* Destiny 2 The Final Shape Annual Pass

De gewone versie had ik al in promotie gekocht net na de release, maar de Annual Pass stond toen niet in promo.

Op Steam:
* Commander & Conquer The Ultimate Collection
* Metro Saga Bundle

Was maar €6 per bundel en had ze nog niet allemaal.

Monster Train -> Zou op STS lijken dus in afwachting van STS 2 toch eens proberen
Mirror's Edge -> Had ik al op Origin maar ik ben gewoon alles op Steam ah kopen, aan 2 EUR kan ik niet missen natuurlijk

Nog ah nadenken over Monster Hunter: World en Hell Let Loose maar waar ga ik de tijd vinden is de vraag :)

Nog ah nadenken over Monster Hunter: World
Probeer is eerst de demo voor Monster Hunter Rise.
Als deze u ligt, niet twijfelen. Enkel kiezen tussen Rise of World.

15 euro voor Rise/Sunbreak en 16euro voor World/Iceborne is wel een enorm koopje.

Nog ene voor u collectie, Blood Fresh Supply. 2euro voor één van de klassieke 90's fps :D

Defense Grid 2 en Command & Conquer Remastered collection laatste aankopen hier. Geen EA app bij die laatste. Fantastisch.

Monster Train -> Zou op STS lijken dus in afwachting van STS 2 toch eens proberen
Mirror's Edge -> Had ik al op Origin maar ik ben gewoon alles op Steam ah kopen, aan 2 EUR kan ik niet missen natuurlijk

Nog ah nadenken over Monster Hunter: World en Hell Let Loose maar waar ga ik de tijd vinden is de vraag :)
Ja, monster train is wel leuk. Wel wat makkelijker dat sts.

Stellar Blade, eindelijk, zalige combat, ligt mij, maar wat is dat met die muziek? Blijft dat zo? Elke track die je kunt kiezen is precies liftmuziek ofzo :/

Steam sales;
- Doom
- Doom eternal
- Mafia remake

allemaal games die ik semi ooit indachtig had om aan te schaffen, maar altijd iets had van "mss later".

In de laatste BG podcast over top 10 verwachtingen in 2025 toch zeer positieve uitspraken over Doom & Mafia gehoord. in combinatie met sales en dat één van de podcasters ook aangaf ze op steam deck te spelen (denk Mrpool), de kogel eens door de kerk gejaagd :)

Terug
Bovenaan