Welke game heb je laatst gekocht?

Super Mario 3D All Stars(switch)
Mario + Rabbids Kingdom Battle(switch)
Persona 5 Royale(PS4)
Contrast(steam)
Tyd wag vir Niemand(steam)
En de laatste Humble Choice

Hitman: world of assassination

3 hitman games voor 26eu in 1 keer :D
Ben ik weer goed om wat uren te verslijten

Polyzen drive

Laatst bewerkt:
Civilization VI. Stond goedkoop op Steam en ik heb al een half jaar niet meer gegamed, dus een simpele RTS als deze kon er wel in. Civ V had ik al eerder gespeeld en eigenlijk is de leercurve van dit spel absoluut niet steil. De basics heb je snel weer beet.

Stranglehold (again).

Omdat ik volgende zomer naar Hong Kong ga, wou ik deze John Woo classic nog es spelen.

Ik heb die nogtans al op DVD liggen, maar de dvd player leest die niet meer op mijn PC. Dus gekocht via GOG (een soort van steam is dit).

Leuke game, ook al is die al 15 jaar oud. meeslepend verhaal!

Omdat ik volgende zomer naar Hong Kong ga
Sleeping Dogs ook al wel gespeeld zeker?

Ot: Armored Core 6(PS5)
Star Ocean The Second Story(Switch)
Final Fantasy Pixel Remasters(Switch)
Mario Party Jamboree (Switch)
Monster Hunter Wilds( Steam) Fanatical, 57eur

Anthem voor iets van een 3 euro bij de laatste PSN promos... geen geld dus.

Nu, ik vind deze game best wel ok. Heb hem destijds links laten liggen wegens een tijdelijke Destiny burnout maar deze speelt verassend lekker weg.

Nu, ik vind deze game best wel ok. Heb hem destijds links laten liggen wegens een tijdelijke Destiny burnout maar deze speelt verassend lekker weg.
Ik vond dat oprecht een goeie game. Had zijn flaws en kon wat extra features gebruiken. Maar dat is echt de grond in geboord voor niks.

Mafia II: definitive edition.
De eerste was zeer vermakelijk, ondanks de bugs, en de tweede stond aan €7,5 in de store dus maar opgepikt.

Ik heb die gespeeld op gamepass, en daarna heb ik die ook voor 2.99€ eens op de kop getikt. Ik vond die game eigenlijk nog wel ok. Al werd het op lange termijn te repetitief. Maar dat is voor mij zo bij al die lootergames

Wayfinder op PS5.
Aangeraden via ne kameraad en vervolgens de beste 25€ aankoop ooit, de uren vliegen voorbij.
Moet er ook eens aan beginnen. Enkel geen idee of ik het op de ps5 ga spelen of toch voor pc ga kiezen.
Speelde al fijn bij de vorige early access imo

Terug
Bovenaan