Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sleeping Dogs ook al wel gespeeld zeker?Omdat ik volgende zomer naar Hong Kong ga
Ik vond dat oprecht een goeie game. Had zijn flaws en kon wat extra features gebruiken. Maar dat is echt de grond in geboord voor niks.Anthem voor iets van een 3 euro bij de laatste PSN promos... geen geld dus.
Nu, ik vind deze game best wel ok. Heb hem destijds links laten liggen wegens een tijdelijke Destiny burnout maar deze speelt verassend lekker weg.
Ik heb die gespeeld op gamepass, en daarna heb ik die ook voor 2.99€ eens op de kop getikt. Ik vond die game eigenlijk nog wel ok. Al werd het op lange termijn te repetitief. Maar dat is voor mij zo bij al die lootergamesAnthem voor iets van een 3 euro bij de laatste PSN promos... geen geld dus.
Nu, ik vind deze game best wel ok. Heb hem destijds links laten liggen wegens een tijdelijke Destiny burnout maar deze speelt verassend lekker weg.
Moet er ook eens aan beginnen. Enkel geen idee of ik het op de ps5 ga spelen of toch voor pc ga kiezen.Wayfinder op PS5.
Aangeraden via ne kameraad en vervolgens de beste 25€ aankoop ooit, de uren vliegen voorbij.