Super House of Dead Ninjas,Enige aanraders dat ik eens kan bekijken?
Tiny Rogues, Celeste, Downwell..
Ot:
PC: Tiny Rogues. Celeste, Tinykin, Resident Evil(gog)
Switch: Paper Mario TTYD, Astral Chain, Monster Hunter Generations Ultimate
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super House of Dead Ninjas,Enige aanraders dat ik eens kan bekijken?
zit geen topspel bij dus ik twijfel eraanAlle een paar last minute aankopen, dan zet ik de SteamDeck misschien nog eens wat aan deze zomer.
![]()

To each their own natuurlijk. De twee Salt games zijn echt wel goed, toch de eerste zeker en Machinarium wou ik al lang nog eens herspelen, heb ik wel wat nostalgie naar. Papers Please is gewoon chill en fun net zoals Lara Croft Go, wat de enige TR game was die ik niet had op Steam.zit geen topspel bij dus ik twijfel eraan![]()

Wat een game trouwens... lang geleden dat ik nog zo onder de indruk was van een racegame. Alles hebben ze juist gedaan in die game.Dirt Rally 2.0 tijdens de Steam zomersolden.
Iedereen op kantoor speelt het ofwa?Collega Football 25 xD

Gehouden aan mijn voornemen! 8 maanden gewacht na mijn laatste aankopen, maar nu dan eindelijk….Nog enkele deals op Switch:
Cult of the Lamb
Neon White
Celeste
Moonlighter
Laatste aankopen voor een tijd, tot Baldur's Gate 3 een eerste keer korting krijgt.
NeeIedereen op kantoor speelt het ofwa?![]()
. Netflix serie made me buy it 
Is dat wat ?Collega Football 25 xD
Heb heel lang getwijfeld om het te kopen. Was al enkele dagen streams aan het zien en het sprak me enorm aan. Nooit echt een football game gespeeld, dan maar eens via GP Madden 24 geprobeerd en vond het wel leuk. Daarom toch maar voor het 'nieuwste' gegaan en ik amuseer me wel. Madden zelf legt alles veel beter uit, in deze game wordt eigenlijk niks uitgelegd dus heb me vooral geholpen door filmpjes op Youtube. Ik speel vooral online en voor een noob te zijn toch al paar keer kunnen winnen dus ben wel ant groeien in de gameIs dat wat ?
. Als het je interesseert zou ik het zeker een kans durven geven. Madden 25 haal ik ook alleszins al binnen