Welke game heb je laatst gekocht?

Alle een paar last minute aankopen, dan zet ik de SteamDeck misschien nog eens wat aan deze zomer.

450078931_328627716970569_7404809141531993623_n.png

zit geen topspel bij dus ik twijfel eraan 😛
To each their own natuurlijk. De twee Salt games zijn echt wel goed, toch de eerste zeker en Machinarium wou ik al lang nog eens herspelen, heb ik wel wat nostalgie naar. Papers Please is gewoon chill en fun net zoals Lara Croft Go, wat de enige TR game was die ik niet had op Steam.

Tiny Tina´s Wonderlands chaos edition op de store voor 23€.
Perfect timing 🙂
Al zal dat eerder een strategische timing zijn na het uit ps extra te halen eerder deze week 😅
En GTA San Andreas ook in m´n bib gestoken vanuit extra

Pacific Drive en Avatar staan nog op m´n radar. Hoop daar een nog wat scherpere deal voor te vinden..
Metro Redux eigenlijk ook nog op de radar maar kga keuzes moeten beginnen maken. To much games, to little time...

- Monster Hunter: Freedom 2 voor PSP
- We Love Katamari REROLL+ Royal Reverie voor PS5

Die laatste heb ik laten importeren via Playasia, de NTSC versie, want in de EU was er enkel een Switch versie...

Final fantasy 7 (Remake & rebirth)
Final fantasy 16 + expansion
Steller blade
Rise of ronin
The last of us 1 en 2 Remake
Spiderman 2
Helldivers 2

En ga waarschijnlijk nog space marine 2 kopen.

En dan stopt het voor dit jaar.

Nog enkele deals op Switch:

Cult of the Lamb
Neon White
Celeste
Moonlighter

Laatste aankopen voor een tijd, tot Baldur's Gate 3 een eerste keer korting krijgt.
Gehouden aan mijn voornemen! 8 maanden gewacht na mijn laatste aankopen, maar nu dan eindelijk….

Baldur’s Gate 3 op PS5. De korting is nog steeds niet zo diep!

Heb heel lang getwijfeld om het te kopen. Was al enkele dagen streams aan het zien en het sprak me enorm aan. Nooit echt een football game gespeeld, dan maar eens via GP Madden 24 geprobeerd en vond het wel leuk. Daarom toch maar voor het 'nieuwste' gegaan en ik amuseer me wel. Madden zelf legt alles veel beter uit, in deze game wordt eigenlijk niks uitgelegd dus heb me vooral geholpen door filmpjes op Youtube. Ik speel vooral online en voor een noob te zijn toch al paar keer kunnen winnen dus ben wel ant groeien in de game :). Als het je interesseert zou ik het zeker een kans durven geven. Madden 25 haal ik ook alleszins al binnen :D

Terug
Bovenaan