Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Nu, waarschijnljk genoeg onderwerpen waar het niet zo makkelijk is om een compromis te vinden :)

Ja iets met een wagen waar de vrouw niet mee mag rijden. :frown:

Daarbij, zo doen wij dat ook hoor. Gelijk korte metten maken met die kleine ergernissen anders blijven ze broeien tot er weer een bom ontploft en er dingen door de lucht vliegen wat niet zo vaak voorkomt ten huize Myllana.
Goede afspraken maken goede vrienden. :unsure:

Ja iets met een wagen waar de vrouw niet mee mag rijden. :frown:

Daarbij, zo doen wij dat ook hoor. Gelijk korte metten maken met die kleine ergernissen anders blijven ze broeien tot er weer een bom ontploft en er dingen door de lucht vliegen wat niet zo vaak voorkomt ten huize Myllana.
Goede afspraken maken goede vrienden. :unsure:
Ik denk dat gij een tof patéeke zijt.

De manier waarop ze spaghetti kookt. Elke Italiaan met een beetje eergevoel zou spontaan de echtscheiding aanvragen. Als hij ze al in leven zou laten.

Eerst breekt ze hem al in 2. Dan smijt ze hem al in het water zonder dat het kookt en dan is het goed komt het uit en ondertussen gaat ze de ramen kuisen. Dan is het hopen dat ik er nog een beetje op moet bijten en dat het geen papperige slierten zijn.

Mama miracoli draait zich om in haar graf als ze dat ziet.

De manier waarop ze spaghetti kookt. Elke Italiaan met een beetje eergevoel zou spontaan de echtscheiding aanvragen. Als hij ze al in leven zou laten.

Eerst breekt ze hem al in 2. Dan smijt ze hem al in het water zonder dat het kookt en dan is het goed komt het uit en ondertussen gaat ze de ramen kuisen. Dan is het hopen dat ik er nog een beetje op moet bijten en dat het geen papperige slierten zijn.

Mama miracoli draait zich om in haar graf als ze dat ziet.
Maar ze leeft al jaren samen met jouw dus de medaille voor moed en zelfopoffering gaat toch wél naar haar hoor! 😇

Volgens mij heeft @straight_six zijn regels vandaag.
Of loopt hij om een andere reden knorrig :unsure:

Anderzijds: als het enige waarover je kan klagen, de bereiding van 1 gerechtje is... You're a damn lucky basterd! 👌

550x537.jpg
4 rondslingerende afstandsbedieningen zijn rommelig, maar dit is een graad of 3 erger.

Als ik een douche of bad neem, maak ik alles goed proper volgens de instructies
Laat me raden, die hangen als gelamineerd A4'tje aan de badkamerdeur?

Ik hou mijn huis graag kraaknet, mijn vrouw vindt het niet zo erg dat er wat rondslingert. Ik word daar gek van. Sinds ze deze zondag naar de columbus keek en Wim Willaert zag zeggen "een huis, daar moet toch in geleefd worden" denk ze "AH, ZIEDE 'T WEL!".

Zucht

De mijne vraagt altijd om dinokoeken zonder chocolade te kopen. Dat gebrek aan smaak en inzicht zou voor veel mensen genoeg reden zijn om de scheiding aan te vragen, maar het wordt nog erger. Ik koop dat dan, maar ook de dinokoeken mét chocolade; ik wil mijn kinderen hun zorgeloze jeugd niet afpakken. Dan eet hij eerst de dinokoeken met chocolade op en zegt hij nadien dat wij die zonder chocolade toch kunnen eten "want die zijn ook lekker".

Sedert een maand of 3 snurkt ze ongelooflijk hard.... Dat was op zich al langer, het is begonnen bij zwangerschapsnurken en dan met de jaren overgegaan in "andere slaaphouding door behandeling en/of operatie" maar nu gaat het echt van kwaad naar erger.

Ze kan er zelf natuurlijk niks aan doen maar zowat elke avond lig ik mij daar meer en meer aan op te jagen tot op het punt dat ik tegenwoordig toch 1 nacht op 3 elders ga liggen om nog iets te kunnen slapen... zo tegen half 1-1u gooi ik de handdoek in de ring en verkas ik, goed beseffende dat de wekker weer afloopt om 5u30, ten laatste.

De mijne vraagt altijd om dinokoeken zonder chocolade te kopen. Dat gebrek aan smaak en inzicht zou voor veel mensen genoeg reden zijn om de scheiding aan te vragen, maar het wordt nog erger. Ik koop dat dan, maar ook de dinokoeken mét chocolade; ik wil mijn kinderen hun zorgeloze jeugd niet afpakken. Dan eet hij eerst de dinokoeken met chocolade op en zegt hij nadien dat wij die zonder chocolade toch kunnen eten "want die zijn ook lekker".
Proficiat, u heeft een echte alpha aan de haak geslagen.

Sedert een maand of 3 snurkt ze ongelooflijk hard.... Dat was op zich al langer, het is begonnen bij zwangerschapsnurken en dan met de jaren overgegaan in "andere slaaphouding door behandeling en/of operatie" maar nu gaat het echt van kwaad naar erger.

Ze kan er zelf natuurlijk niks aan doen maar zowat elke avond lig ik mij daar meer en meer aan op te jagen tot op het punt dat ik tegenwoordig toch 1 nacht op 3 elders ga liggen om nog iets te kunnen slapen... zo tegen half 1-1u gooi ik de handdoek in de ring en verkas ik, goed beseffende dat de wekker weer afloopt om 5u30, ten laatste.
Een collega van mij ging samen met haar man naar bed, maar wanneer het licht uit ging, ging zij in een andere kamer gaan slapen. Het was dat, of hem vermoorden zei ze zelf. Heeft toch ook een paar jaar geduurd, maar nu slapen ze wel terug samen. Ofwel snurkt hij nu minder, ofwel is haar gehoor eindelijk om zeep 😝

Dus ze ligt op haar rug en dat provoceert het snurken? Want dat is bij mijn vriendin ook het geval. Gelukkig niet constant en het is meer luid ademen, in combinatie met het occasionele knarsetanden (da's nog erger!). Ik geef haar "ne goeie sjot" en ze herlegt zich, maar da's niet altijd een oplosing.

Oordopjes geen oplossing?

De vriendin die haar kleren overal laat rondslingeren, once again. In de badkamer, in de tweede badkamer, in de reservekamer, op het bed. Ffs, ruim dat gewoon op (wasmand/kast). Ook dingen uit de kasten halen en niet terugsteken. Ze vond het ineens nodig om een nieuw bureau te kopen, kom ik thuis, VERRASSIIIIIING. Euh ja, en wat gaan we met de kasten doen op de plaats waar gij een bureau wilt zetten? Ah, geen idee.

Dus nu staat er 3 ton karton in de kamer, en een kast in de gang, gewoon, te niksen.

*zen*

De vriendin die haar kleren overal laat rondslingeren, once again. In de badkamer, in de tweede badkamer, in de reservekamer, op het bed. Ffs, ruim dat gewoon op (wasmand/kast). Ook dingen uit de kasten halen en niet terugsteken. Ze vond het ineens nodig om een nieuw bureau te kopen, kom ik thuis, VERRASSIIIIIING. Euh ja, en wat gaan we met de kasten doen op de plaats waar gij een bureau wilt zetten? Ah, geen idee.

Dus nu staat er 3 ton karton in de kamer, en een kast in de gang, gewoon, te niksen.

*zen*
Een luxe dressing voorzien, volgens @Sir. K doet dat wonderen. :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan