Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Wtf is PMSL.. Ben jij niet te oud om generatie X afkortingen te gebruiken? Onze afkortingen zijn gestrand op lol, fml, poidh en Yolo. Alles daarachter zijn we te oud voor.
Ik ben van ‘76. Dan hoor ik toch toch gen x?
En ik snap de meeste van uw afkortingen al nie

Eigenlijk, ik ben precies ook gen X met mijn 44.

Dan mag ik pmsl gebruiken! Yolo is toch maar iets van de laatste 5 jaar?

Vroeger leefden wij voor twice! Minstens!

maar als hij me echt wilt kloten dan neemt hij mijn knot vast en doet hij alsof het een stuur van een wagen is en dan doet hij daar zo'n achterlijke vroem vroem geluidjes bij.
Haat dat zo erg hé.:sop:
Ik heb een paar keer mijn vingers in mijn oren gestoken en belachelijk hoog "miemiemiemiemiemiemieeeeeee" gepiept 😂😂😂
Ook ducking irritant naar het schijnt 😝

Eigenlijk, ik ben precies ook gen X met mijn 44.

Dan mag ik pmsl gebruiken! Yolo is toch maar iets van de laatste 5 jaar?

Vroeger leefden wij voor twice! Minstens!
Aja 44 al.. Dan mag je die zeker niet gebruiken. Zelfs heel mijn reeks is te jong voor jou. In jou tijd bestonden er toch geen forums en chats? Zelfs geen pc's. 😮Ik bedoelde eigenlijk generation Z ipv X.

Aja 44 al.. Dan mag je die zeker niet gebruiken. Zelfs heel mijn reeks is te jong voor jou. In jou tijd bestonden er toch geen forums en chats? Zelfs geen pc's. 😮Ik bedoelde eigenlijk generation Z ipv X.
Eila eila, ik had in mijn puberjaren internet thuis zenne! Irc chat en zo.

slaps straight_six around with a big trout

Mijn post-werk-ritueel is eigenlijk heel simpel.
Ik kom binnen, ik groet vrouw en kinders en begin dan aan het avondeten en maak ondertussen het afwasmachine leeg en dek de tafel in. Als ik kook, kook ik alleen, ik wil en aanvaard geen storingen.
Dat is bijna altijd met een muziekje, regelmatig met een aperitief of pintje of iets specialers, als het iets is wat vlot gaar of als er iets moet garen durf ik al eens een sigaretje te gaan roken terwijl alles staat te pruttelen.
Dat is mijn ontstressen, al 20 jaar lang en al zeker de 9 jaar dat we elkaar kennen. Een 30-45 minuten na de werkdag en voor de gezinsdrukte voor mij eigen, tijd om ff op mijn eigen te komen, een moment dat ik meestal al +-12u op de been ben...

Sinds een paar weken is DAT moment dus volgens die van ons het ideale moment om verslag te doen over haar dag of de planning voor de komende weken te overlopen of knopen door te hakken over de verbouwingen of.....

En ik wil dan gewoon ff rustig bekomen en omschakelen van Werk naar Privé, fijn, op mijn eentje in de keuken, zonder afleiding of iemand die onder de voeten loopt

Niks is ook haar schuld.
Ze had het gras af gereden (omdat ze weer eens niet kon wachten tot de dag erop en dan kan ze dat een paar maanden doorsteken). Ik pak vandaag de verlengkabel en de helft van de kabel is in kappen met de draad bloot.

"proficiat, je hebt met de grasmachine over de kabel gereden" "Neen dat is niet van mij" tzullen de kaboutertjes geweest zijn dan eh

Vorig jaar toen we vertrokken waren op vakantie naar zuid Frankrijk ook. We hebben dus keyless start met onze auto. Ik had dus de sleutels in het drankbeker houdertje gelegd.

Tijdens het rijden drink ik een blikje en geef haar de sleutels. We zijn op een paar km van onze bestemming en we gaan een broodje halen. We stappen terug in en ik krijg de melding dat de sleutels niet in het voertuig zijn en dus niet kan starten.

"heb je de sleutels in de bakkerij laten liggen?"
"Neen, ik heb ze niet! "
" jawel ik heb ze gegeven als ik een blikje dronk!"
"neen het is niet waar!"
Ik helemaal onnozel aan het worden. Zij gaat kijken in de bakkerij. Niets te vinden.

Daar stonden we dan 1000km van huis. De sfeer was optimaal.

Na een kwartier ruzie maken waarbij ze blijft beweren dat ze die sleutels niet gehad heeft en ik daardoor nog meer begin te koken krijg ik plots de géniale inval dat ze mss in de koeltas zitten en daardoor geen verbinding maken met de auto. En ja daar zaten ze.

"ik dacht dat je ze niet gekregen had van me, hoe komen ze dan in die tas?"
"jij hebt ze in die tas gestoken"
*error in mijn hoofd*

Niks is ook haar schuld.
Ze had het gras af gereden (omdat ze weer eens niet kon wachten tot de dag erop en dan kan ze dat een paar maanden doorsteken). Ik pak vandaag de verlengkabel en de helft van de kabel is in kappen met de draad bloot.

"proficiat, je hebt met de grasmachine over de kabel gereden" "Neen dat is niet van mij" tzullen de kaboutertjes geweest zijn dan eh

Vorig jaar toen we vertrokken waren op vakantie naar zuid Frankrijk ook. We hebben dus keyless start met onze auto. Ik had dus de sleutels in het drankbeker houdertje gelegd.

Tijdens het rijden drink ik een blikje en geef haar de sleutels. We zijn op een paar km van onze bestemming en we gaan een broodje halen. We stappen terug in en ik krijg de melding dat de sleutels niet in het voertuig zijn en dus niet kan starten.

"Neen, ik heb ze niet! "
"neen het is niet waar!"
Ik helemaal onnozel aan het worden. Zij gaat kijken in de bakkerij. Niets te vinden.

Na een kwartier ruzie maken waarbij ze blijft beweren dat ze die sleutels niet gehad heeft en ik daardoor nog meer begin te koken krijg ik plots de géniale inval dat ze mss in de koeltas zitten en daardoor geen verbinding maken met de auto. En ja daar zaten ze.

*error in mijn hoofd*
Maar stel nu eens dat ze telkens gelijk heeft en jij gaten in uw geheugen hebt en denkt dat ze mis is?

Niks is ook haar schuld.

"Neen, ik heb ze niet! "
"neen het is niet waar!"

*error in mijn hoofd*
Amaai ik snap dat gij andere vrouwen probeert te versieren hier op het forum :unsure:.

Amaai ik snap dat gij andere vrouwen probeert te versieren hier op het forum :unsure:.
Ik denk dat er maar 1 manier is om te verbeteren en dat is homo worden.

Maar dan is het meer fysiek afzien dan mentaal en dat zie ik precies ook niet zitten.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan