Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Stress, stress, stress ten huize Vega! Ik ben weg naar kantoor, krijg een oproep een half uur later dat de auto niet start. Ok, geen probleem, ik zal de takeldienst bellen zodat ze de auto naar de garage kunnen doen. "Ja maar ik heb vandaag een drukke dag en vele meetings". Oei, is dat dan op locatie? "Neen, van thuis uit maar ik kan niets regelen voor de auto". Hoeft niet, ze komen hem straks ophalen, enkel sleutel moet je afgeven, dat is dezelfde moeite als een pakje aanpakken (waarvan we wekelijks minstens 2-3 laten leveren). Ja maar ik heb daar geen tijd voor.

Ok, heb je de auto voor iets nodig? "Neen, alleen voor boodschappen te doen uiteindelijk", Geen problem, dat zal ik straks wel doen "ja maar ik heb vandaag geen tijd".

En dan moeite doen om die lijn niet gewoon in te leggen hé :)
 
Stress, stress, stress ten huize Vega! Ik ben weg naar kantoor, krijg een oproep een half uur later dat de auto niet start. Ok, geen probleem, ik zal de takeldienst bellen zodat ze de auto naar de garage kunnen doen. "Ja maar ik heb vandaag een drukke dag en vele meetings". Oei, is dat dan op locatie? "Neen, van thuis uit maar ik kan niets regelen voor de auto". Hoeft niet, ze komen hem straks ophalen, enkel sleutel moet je afgeven, dat is dezelfde moeite als een pakje aanpakken (waarvan we wekelijks minstens 2-3 laten leveren). Ja maar ik heb daar geen tijd voor.

Ok, heb je de auto voor iets nodig? "Neen, alleen voor boodschappen te doen uiteindelijk", Geen problem, dat zal ik straks wel doen "ja maar ik heb vandaag geen tijd".

En dan moeite doen om die lijn niet gewoon in te leggen hé :)
Gisteren gelijkaardige discussie. Al weken problemen met internet. Vrouw vraagt of ik ervoor wil kijken.
Technieker komt tussen 17u en 20u. Ik ben thuis om 17u40. Zij om 16u30.
Groot probleem, want zij zit met volk om het pensioenfeest collega te regelen.

Na wat discussie aan de telefoon heb ik haar gezegd dat ze in feite gewoon de deur moet openen voor diene mens en tonen waar de modem staat in de garage. That's it.

Natuurlijk moeten haar collega's dan wel 45 seconden zien te overbruggen zonder haar.

Gelukkig was ik op tijd thuis en kon ik hem zelf binnenlaten. OEF.
 
Gisteren gelijkaardige discussie. Al weken problemen met internet. Vrouw vraagt of ik ervoor wil kijken.
Technieker komt tussen 17u en 20u. Ik ben thuis om 17u40. Zij om 16u30.
Groot probleem, want zij zit met volk om het pensioenfeest collega te regelen.

Na wat discussie aan de telefoon heb ik haar gezegd dat ze in feite gewoon de deur moet openen voor diene mens en tonen waar de modem staat in de garage. That's it.

Natuurlijk moeten haar collega's dan wel 45 seconden zien te overbruggen zonder haar.

Gelukkig was ik op tijd thuis en kon ik hem zelf binnenlaten. OEF.
 
Stress, stress, stress ten huize Vega! Ik ben weg naar kantoor, krijg een oproep een half uur later dat de auto niet start. Ok, geen probleem, ik zal de takeldienst bellen zodat ze de auto naar de garage kunnen doen. "Ja maar ik heb vandaag een drukke dag en vele meetings". Oei, is dat dan op locatie? "Neen, van thuis uit maar ik kan niets regelen voor de auto". Hoeft niet, ze komen hem straks ophalen, enkel sleutel moet je afgeven, dat is dezelfde moeite als een pakje aanpakken (waarvan we wekelijks minstens 2-3 laten leveren). Ja maar ik heb daar geen tijd voor.

Ok, heb je de auto voor iets nodig? "Neen, alleen voor boodschappen te doen uiteindelijk", Geen problem, dat zal ik straks wel doen "ja maar ik heb vandaag geen tijd".

En dan moeite doen om die lijn niet gewoon in te leggen hé :)

Gisteren gelijkaardige discussie. Al weken problemen met internet. Vrouw vraagt of ik ervoor wil kijken.
Technieker komt tussen 17u en 20u. Ik ben thuis om 17u40. Zij om 16u30.
Groot probleem, want zij zit met volk om het pensioenfeest collega te regelen.

Na wat discussie aan de telefoon heb ik haar gezegd dat ze in feite gewoon de deur moet openen voor diene mens en tonen waar de modem staat in de garage. That's it.

Natuurlijk moeten haar collega's dan wel 45 seconden zien te overbruggen zonder haar.

Gelukkig was ik op tijd thuis en kon ik hem zelf binnenlaten. OEF.

zo herkenbaar :lol:

Die van ons heeft soms schrik om te bellen denk ik...

Er moet iemand verwittigd worden en dan moet ik daar dagelijks aan herinnerd worden. Terwijl ze dus zelf een telefoon heeft én diene mens zijne nummer :lol:
 
Ook zelfde hier. Madam: We zouden dit moeten doen, we zouden dat moeten doen, etc

Maar haar aandeel van de "we" is dan gewoon zeggen dat het moet gebeuren. De rest is voor mij.
 
Ook zelfde hier. Madam: We zouden dit moeten doen, we zouden dat moeten doen, etc

Maar haar aandeel van de "we" is dan gewoon zeggen dat het moet gebeuren. De rest is voor mij.
Dat is eveneens jarenlang mijn frustratie geweest. En meneer had eveneens 1001 excuses waarom onderhoud van zijn wagen werd uitgesteld of hij techniekers niet kon ontvangen. Was altijd stresske om last minute zijn wagen op orde te krijgen alvorens er mee op lange-afstand vakantie te vertrekken.
 
Ook zelfde hier. Madam: We zouden dit moeten doen, we zouden dat moeten doen, etc

Maar haar aandeel van de "we" is dan gewoon zeggen dat het moet gebeuren. De rest is voor mij.
Zo herkenbaar :lol:


Of beginnen met "ik was eens aan het denken he". Waarna ik gewoon weet dat ik aan dat nieuw project ook weer veel tijd zou bezig zijn. Uiteindelijk altijd wel goeie visie of goede projecten maar soms wil ik gewoon eens niks doen :lol:
 
Partner die echt NOOIT stil kan zitten. Het is buiten +30 graden en ze wil constant actief bezig zijn: wandelen, kuisen, in de tuin werken, naar de carwash gaan,...
Wetende dat we beiden +50u/week werken, heb ik zoiets van "ik wil gewoon effe chillen en niks doen. Gewoon buiten in een stoel onder een boom liggen en een boek lezen".
Antwoord "nee kwil iets actiever doen"..
 
Partner die echt NOOIT stil kan zitten. Het is buiten +30 graden en ze wil constant actief bezig zijn: wandelen, kuisen, in de tuin werken, naar de carwash gaan,...
Wetende dat we beiden +50u/week werken, heb ik zoiets van "ik wil gewoon effe chillen en niks doen. Gewoon buiten in een stoel onder een boom liggen en een boek lezen".
Antwoord "nee kwil iets actiever doen"..
Dan moet je partner maar iets actiefs doen of doen jullie alles altijd samen?
 
Ook zelfde hier. Madam: We zouden dit moeten doen, we zouden dat moeten doen, etc

Maar haar aandeel van de "we" is dan gewoon zeggen dat het moet gebeuren. De rest is voor mij.
Herkenbaar.
Ook leuk alst 34 graden is "Seg, gaat ge nu eens in den achtertuin vanalles opkuisen en dit doen en dat ...."
:wtf:
I looked my woman right in the eye sockets and said "Bbbbbbiiiiiiiiii ........."
 
Hier was het andersom. Ik zei net "ik ga het tuinhuis eens opruimen". Zegt mijn vrouw "schat, ge moogt ook eens niks doen en chillen".
:coolbrows:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan