Vega
Well-known member
Stress, stress, stress ten huize Vega! Ik ben weg naar kantoor, krijg een oproep een half uur later dat de auto niet start. Ok, geen probleem, ik zal de takeldienst bellen zodat ze de auto naar de garage kunnen doen. "Ja maar ik heb vandaag een drukke dag en vele meetings". Oei, is dat dan op locatie? "Neen, van thuis uit maar ik kan niets regelen voor de auto". Hoeft niet, ze komen hem straks ophalen, enkel sleutel moet je afgeven, dat is dezelfde moeite als een pakje aanpakken (waarvan we wekelijks minstens 2-3 laten leveren). Ja maar ik heb daar geen tijd voor.
Ok, heb je de auto voor iets nodig? "Neen, alleen voor boodschappen te doen uiteindelijk", Geen problem, dat zal ik straks wel doen "ja maar ik heb vandaag geen tijd".
En dan moeite doen om die lijn niet gewoon in te leggen hé
Ok, heb je de auto voor iets nodig? "Neen, alleen voor boodschappen te doen uiteindelijk", Geen problem, dat zal ik straks wel doen "ja maar ik heb vandaag geen tijd".
En dan moeite doen om die lijn niet gewoon in te leggen hé





.