Duh anders komt al het stof naar beneden van boven terwijl je dat dan zogezegd al gedaan hebtBlijkbaar is er ook een verplicht te volgen route qua poetsen of het telt niet.
Eerst de bovenverdieping en dan pas beneden..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duh anders komt al het stof naar beneden van boven terwijl je dat dan zogezegd al gedaan hebtBlijkbaar is er ook een verplicht te volgen route qua poetsen of het telt niet.
Eerst de bovenverdieping en dan pas beneden..

en dan moet je stoppen met vragen te stellen. zo simpel is het leven."wat wil je morgen eten?"
"Pfff, kies maar"
Hier is"wat wil je morgen eten?"
"Pfff, kies maar"
"Gerecht x?"
"Nee, geen goesting in"
"Gerecht y?"
"Dat hebben we vorige week al gegeten"
"Gerecht z?"
"Daar is het te koud voor"
"Oke leg dan zelf maar iets uit"
"Zeg, ik moet dat altijd kiezen!"
Heerlijk, ik ben nu single dus mijn eten staat niet meer op tafel als ik thuiskom, maar ik verlies amper meer tijd dan vroeger. Mijn ex kon dat elke keer ook zo zeggen als ze eten dat ik gemaakt had in de oven had gestoken. Ik kook toch elke dag.Ik ben 99% van de keren de kok in huis. Dat vind ik niet erg, ik kan beter koken, ga graag naar de winkel, het is wat afleiding op het eind van de werkdag en heb een breder repertoire aan dingen die ik snel ineen kan gooien zonder dat er een kookboek ofzo aan te pas komt.
Maar elke keer dat dat ter sprake komt ergens is het altijd "ja maar ik kook ook veel hoor" terwijl het dus nooit voorvalt.
Idem hier, opgelost door met raamsensoren, home assistant en een melding bij het openen van de voordeur 's morgens dat er nog ramen openstaan. (indien de temperatuur onder een bepaalde waarde)Hier ook, kom juist thuis van de kinderen af te zetten aan't school en wat boodschappen te doen. Moeder de Gans is ook reeds een uur weg van huis, maar heeft voor ze vertrok de ramen open gezet in onze slaapkamer en die van onze zoon, en ook nog eens de deuren overal opengelaten. 't Is hier buiten 2 graden momenteel... Gans ons appartement is zo koud als iets, ik zit hier met muts en sjaal aan terwijl de verwarming op nummerke 5 staat voor de moment.
Wij hebben gelukkig geen thermostaat, dus alleszins geen verloren kosten tijdens dat uur met de ramen open, maar ze beseft blijkbaar niet hoe kostelijk het is om telkens uw appartement weer te moeten opwarmen omdat zij zo nodig de ramen voor uren wil openlaten.
Heb haar al 10.000 keer uitgelegd, ramen doe je 's ochtends open voor 5-10 minuten max en 's avonds ook nog even voor 5 minuten en dat is meer dan voldoende. Maar neen. Gewoon te lui om ze terug dicht te doen.
)En dan: wie was dat nu weer? En waarom doet hij wat hij doet? Ik volg niet meer.Als we naar een film of serie aan het kijken zijn, en het boeit haar niet, neemt die haar phone en begint door Tiktok te scrollen met het geluid op full.
Voelt als een rechtstreekse aanval op mijn smaak wanneer we Spaceballs aan het kijken zijn en ik plots 'nothing beats a jet 2 holiday' in mijn linkeroor geblast krijg.
't Zijn allemaal dezelfde! Ik kan altijd weten waar ze al geweest is door de open deuren te volgen. Na 20x een zaag te zijn geweest, doe ik ze nu gewoon dicht, sommige gewoontes krijg je niet afgeleerd.- hier de eigenschap om altijd alle binnendeuren open te laten staan binnen. (de meldingen werden hier niet geapprecieerd)
Hier ook al een tijdje. Had er ook stilaan genoeg van.Die van ons heeft een online koop verslaving. Die heeft sinds september al een heel nieuwe kleerkast gekocht. Ook is ze terug begonnen met make up. Uiteraard moet alles nieuw zijn en ligt de badkamer vol van die prul. Verder wilt ze alles tegelijk hebben, nieuwe zetel, oprit, terras, tuin aangelegd, vakantie, dure trouwring van een maandloon. Ik ben hier precies niet meer dan een ezelke dat geld schijt, want fysiek is het niks meer.
Zet ze anders eens een halve dag in de wacht en zeg dat je dacht dat het een burger was die dringend hulp zocht?Die van ons is toch altijd eerst mij bellen en lastig vallen ipv eerst zelfs eens te kijken.
Fietsmaker komt bakfiets ophalen voor herstelling/onderhoud, ziet de batterij niet zitten en vraagt aan de vrouw waar de batterij is. Ipv eerst te gaan kijken belt ze mij, half in stress omdat die man er staat en die de batterij niet kan vinden.
Ben op mijn werk, dus ik zeg ga misschien eens zelf kijken... Batterij hangt gewoon op zijn plaats op de fiets, fietsmaker had er gewoon overheen gekeken.
Dit dus met alles he en ik kan niet zeggen dat ik niet kan oppakken als ambtenaar, het zijn bijna de enige telefoons die ik heb.
mja misschien geen slecht idee. Wel dan mijn privé gsm doorschakelen naar werk gsm.Zet ze anders eens een halve dag in de wacht en zeg dat je dacht dat het een burger was die dringend hulp zocht?
Als ambtenaar heb ik hier hartelijk mee moeten lachenZet ze anders eens een halve dag in de wacht en zeg dat je dacht dat het een burger was die dringend hulp zocht?

Dat is nu wel een eigenschap die mij mateloos zou storen bij een fietsenmaker.Batterij hangt gewoon op zijn plaats op de fiets, fietsmaker had er gewoon overheen gekeken.