Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Of optie c) proberen: "Céline/Margot/ Olivia van op t werk is ook mega-fan van Geese, anders vraag ik of zij meegaat, ze is toch vaak alleen nu het uit is met haar lief"
Eens zien naar de reactie dan...
kijk, voor dit soort gouden tips blijf ik naar BG komen. Verkoopt ge ook cursussen?

Jazeker, de cursus relaties komt in pakketvorm met crypto-tips en voedingsadvies, niet apart verkrijgbaar 😇
Sorry maar het handboek toxische relaties schrijft wel voor dat je:

Geen probleem schat, ik ga wel met een vriend naar dat concert zegt om dan 3 weken later op alles gepikeerd te beginnen reageren waarna die vraagt of er iets scheelt en jij terug verwijst naar die avond, een hoop verwijten naar haar hoofd gooit en een relationele crisis start.

Geen probleem schat, ik ga wel met een vriend naar dat concert zegt om dan 3 weken later op alles gepikeerd te beginnen reageren waarna die vraagt of er iets scheelt en jij terug verwijst naar die avond, een hoop verwijten naar haar hoofd gooit en een relationele crisis start.
Vergeet niet de obligatoire "het was niet met een vriend maar met die del van café Sport hé!"

Het is een kleine moeite om mee te gaan naar bepaalde dingen als dat uw partner blij maakt, net zoals het een kleine moeite is om uw partner niet mee te vragen/nemen naar dingen die zij echt niet graag doen. Er zijn ook wel dingen waarvan ik liever zou hebben dat Toon wat meer mee gaat maar ik weet dat hij er niets aan heeft dus probeer ik het wat te balanceren wanneer en waarvoor ik hem mee vraag. Net zoals hij af en toe nen effort doet om mee te gaan als ik iets belangrijk vind ook al gaat hij er niet veel aan hebben. Give and take, gelijk met alles.

Kan allemaal zijn, maar ik ben geen 6 mnd samen met mijn madam.

Als ik kiekenvoer of loopschoenen of whatever ga halen, is het niet nodig om maar enige interesse te veinzen. Blijf thuis en doe iets anders zinvol thuis. Idem ga ik niet mee een sjakosj gaan kopen, ook al zou ze daar blij van worden.

Ik zal dan wel zorgen dat je eten thuis staat als je thuis komt en dat je enkel je voetjes onder tafel moet schuiven en dat ik de kinderen ge-entertained heb ondertussen. Daar is de som van blijheid van ons beide groter dan meegaan gaan shoppen.

Heb het nooit gesnapt. Loop eens over de Meir. Er zitten daar 10 depri venten op de bank voor de Zara te wachten op vrouwtje lief, zelfde verhaal bij de H&M, zelfde bij de Primark. En als vrouwtje buitenkomt, mogen ze de zakken dragen naar de volgende winkel en daar weer gaan neerzitten. Top namiddag :laugh:. Wie heeft daar nu iets aan ?

Elk doet zijn ding natuurlijk, ik ben content dat we die fase hier al lang voorbij zijn en nooit meer gaan tegenkomen. Als ze lingerie of hoge hakken gaat shoppen, mag ze me altijd meevragen <3

Kan allemaal zijn, maar ik ben geen 6 mnd samen met mijn madam.

Als ik kiekenvoer of loopschoenen of whatever ga halen, is het niet nodig om maar enige interesse te veinzen. Blijf thuis en doe iets anders zinvol thuis. Idem ga ik niet mee een sjakosj gaan kopen, ook al zou ze daar blij van worden.

Ik zal dan wel zorgen dat je eten thuis staat als je thuis komt en dat je enkel je voetjes onder tafel moet schuiven en dat ik de kinderen ge-entertained heb ondertussen. Daar is de som van blijheid van ons beide groter dan meegaan gaan shoppen.

Heb het nooit gesnapt. Loop eens over de Meir. Er zitten daar 10 depri venten op de bank voor de Zara te wachten op vrouwtje lief, zelfde verhaal bij de H&M, zelfde bij de Primark. En als vrouwtje buitenkomt, mogen ze de zakken dragen naar de volgende winkel en daar weer gaan neerzitten. Top namiddag :laugh:. Wie heeft daar nu iets aan ?

Elk doet zijn ding natuurlijk, ik ben content dat we die fase hier al lang voorbij zijn en nooit meer gaan tegenkomen. Als ze lingerie of hoge hakken gaat shoppen, mag ze me altijd meevragen <3
Kan allemaal zijn, maar ik had het niet op u en ik snap ook niet waarom ge mij quote. Ik zeg net dat ik het ok vind dat ge den ander niet mee vraagt als ge weet dat ze daar niets aan gaan hebben. Niemand hier vindt het gek dat gij zonder uw vrouw achter kippevoer gaat, net zoals het normaal is dat ik Toon niet vraag om mee te gaan shoppen. Allemaal niets mis mee. Iedereen kiest voor zichzelf hoe en wanneer ze iets doen om hun partner blij te maken, gij gaat niet mee maar doet dan thuis wel iets nuttig, evengoed he. Als dat is hoe gulle overeenkomt.

Ik heb vandaag de late shift. Mevrouw is de hele dag thuis maar gaat haar nagels doen.

"Ge moogt straks de schoenenkast opruimen" (Ik krijg al het sch*jt van dat "mogen").
Ik ruim de schoenenkast op en krijg een foto op mijn werk: "Dit is de schoenenkast opruimen".

Doe het dan godverdomme zelf en laat mij gerust.

Ik heb vandaag de late shift. Mevrouw is de hele dag thuis maar gaat haar nagels doen.

"Ge moogt straks de schoenenkast opruimen" (Ik krijg al het sch*jt van dat "mogen").
Ik ruim de schoenenkast op en krijg een foto op mijn werk: "Dit is de schoenenkast opruimen".

Ik begin toch te vermoeden dat die van ons een dubbelleven heeft ze.

Hier komen te veel, te herkenbare situaties voor.

Maar ik neem hier vooral mee dat ze op een ander ook ambetant doet.

Bestaat er een systeem waarbij je vanop afstand (via app of zo) in huis kan roepen: pak uw gsm op, ben aan het bellen!!

Daarnet weer, ik ga naar delhaize en zeg dak haar ga bellen voor alternatieven als er iets niet op voorraad is... Rara, voicemail.

Ha, ik had het niet gehoord, mijn geluid staat af.

:mad:

Bestaat er een systeem waarbij je vanop afstand (via app of zo) in huis kan roepen: pak uw gsm op, ben aan het bellen!!

Daarnet weer, ik ga naar delhaize en zeg dak haar ga bellen voor alternatieven als er iets niet op voorraad is... Rara, voicemail.

Zo herkenbaar :laugh:

Uw huis vol Google speakers zetten en https://support.google.com/googlene...ippy=,what-you-need,where-the-broadcast-plays

Uitermate geschikt om de familie vanop afstand de stuipen op het lijf te jagen 👌.

Mijne maat heeft hetzelfde probleem. Ze hebben thuis domotica dus als die zijn lief wilt bereiken doet die thuis alle lampen een paar keer aan en uit

Zelf ook een liet dat niet te bereiken is, die heeft haar gsm ook gewoon vaak niet bij. Ik vind dat een verademing, nog een vrouw gevonden die totaal niet geboeid is door sociale media, of eindeloos scrollen, of wat dan ook ❤️

Mijne maat heeft hetzelfde probleem. Ze hebben thuis domotica dus als die zijn lief wilt bereiken doet die thuis alle lampen een paar keer aan en uit

Zelf ook een liet dat niet te bereiken is, die heeft haar gsm ook gewoon vaak niet bij. Ik vind dat een verademing, nog een vrouw gevonden die totaal niet geboeid is door sociale media, of eindeloos scrollen, of wat dan ook ❤️
Da's wel héél weinig. Ik heb toch graag een partner die toch ergens geboeid door is, maar ieder zijn ding!

Het wordt weer kouder en wat doet madam? Ze laat vrolijk alle deuren open en verwacht dat de kabouterkes die wel gaan toe doen. Weg, warmte! Weg, gezelligheid!

Ik ben dan het kabouterke dat achter haar gat de deuren weer sluit.
Awel, nog altijd dus. En je voelt de warmte wegstromen zodra die deuren openstaan.

lap ik ben blijkbaar een vrouw :|
Als ge iets doet: doe het dan tegoei.

Ik stuur ook foto's als ik na mijn vrouw als ik na haar dezelfde taak nog is moet uitvoeren.

Tof da ge den afwas doet, maar als er nog tomatensaus zichtbaar is op de pot, dan kan ik het gewoon opnieuw doen en was u effort niets waard.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan