Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd tof. Ik maak dit gelukkig niet vaak mee en dit jaar heeft mijn madam vaak verlof gepakt om iets te doen voor ons zoontje dus ik kan eigenlijk niet veel klagen momenteel.Vandaag dagje verlof. Mijn vrouw begint meteen haar to do lijst op mij af te vuren in plaats van te zeggen "geniet van uw dagje verlof!".
Ik zeg ook vaak nee als het me niet aanstaat en dan heb je een dag passief agressieve zever of ergens binnen de maand plots beeld zonder klank, 10x vragen of er wat scheelt, 10x "nee" en dan wordt een halfuur later een heleboel zever zoals dit opgeworpen.Daar is een zeer makkelijke oplossing voor.
Leer nee zeggen.
ah de "average husband experience"Ik zeg ook vaak nee als het me niet aanstaat en dan heb je een dag passief agressieve zever of ergens binnen de maand plots beeld zonder klank, 10x vragen of er wat scheelt, 10x "nee" en dan wordt een heleboel zever zoals dit opgeworpen.
In ieder geval het doen is vervelend, het niet doen eveneens.

2e oplossing, keer communiceren en praat op momenten dat jullie niet lastig zijn op elkaar.Ik zeg ook vaak nee als het me niet aanstaat en dan heb je een dag passief agressieve zever of ergens binnen de maand plots beeld zonder klank, 10x vragen of er wat scheelt, 10x "nee" en dan wordt een halfuur later een heleboel zever zoals dit opgeworpen.
In ieder geval het doen is vervelend, het niet doen eveneens.
Dat is een zeer utopische oplossing en volledig in de veronderstelling dat elke persoon ten alle tijde rationeel is. Maar dat is zelden het geval.2e oplossing, keer communiceren en praat op momenten dat jullie niet lastig zijn op elkaar.
Vanaf de 3e oplossing moet ik mijn uurloon beginnen aan te rekenen.
Vanaf de 3e oplossing moet ik mijn uurloon beginnen aan te rekenen.
elke keer dat ik mijn partner aan iets moet herinneren, of hem moet zeggen waarmee hij kan helpen in het huishouden want blijkbaar ziet hij dat niet (buiten het standaard stofzuigen en de keuken opruimen) 
Er zal wel een zeldzaam moment in jullie relatie zijn dat jullie beide in een rationele bui zijn. Als je dit, in uw relatie blijkbaar een utopisch moment, bereikt kan je praten (de definitie mag je zelf opzoeken) en door dit blijkbaar ongekend begrip (praten) kan je toekomstig moeilijke situaties uitsluiten.Dat is een zeer utopische oplossing en volledig in de veronderstelling dat elke persoon ten alle tijde rationeel is. Maar dat is zelden het geval.
En dan heb je nog steeds niet opgelost dat men lastig is wanneer je nee zegt. Dus het is eigenlijk wat prietpraat, no offence.
Oei, anders zal ik u leren lezen...Aaah top idee. Misschien moet ik dat ook eens gaan doenelke keer dat ik mijn partner aan iets moet herinneren, of hem moet zeggen waarmee hij kan helpen in het huishouden want blijkbaar ziet hij dat niet (buiten het standaard stofzuigen en de keuken opruimen)
En nog maar te zwijgen over alles dat ik regel![]()
Als gij even rationeel en gezellig 'praat' met uw partner na haar op dezelfde manier te hebben gehoord dan zoals ge hier doet snap ik dat ge denkt dat ge het zelf perfect presteert.Er zal wel een zeldzaam moment in jullie relatie zijn dat jullie beide in een rationele bui zijn. Als je dit, in uw relatie blijkbaar een utopisch moment, bereikt kan je praten (de definitie mag je zelf opzoeken) en door dit blijkbaar ongekend begrip (praten) kan je toekomstig moeilijke situaties uitsluiten.
3e en betalende oplossing.
Indien dit basisprincipe in een relatie niet lukt raad ik u het sekswerkers topic aan of een relatie met Chatgpt. Oei nee dan moet je ook praten....
Iedereen kan bijleren.Als gij even rationeel en gezellig 'praat' met uw partner na haar op dezelfde manier te hebben gehoord dan zoals ge hier doet snap ik dat ge denkt dat ge het zelf perfect presteert.
Of dat zo in de werkelijkheid is laat ik in het midden.
Herkenbaar. Mijn vrouw werkt 3/5 in het onderwijs, dus ze heeft redelijk veel vrij. Als ik vakantie neem is het ofwel in de kerst- of zomervakantie of af en toe een losse dag, maar dan voornamelijk in functie van de kinderen. Ik heb dus echt weinig écht vrije dagen op een jaar die puur voor mezelf zijn; ik kan ze op één hand tellen en dan heb ik nog vingers over. Een situatie die veel ouders van jonge kinderen herkennen. Ik heb er ook geen probleem mee.Het is natuurlijk wel zo, wanneer je vrij neemt om echt een dag te ontspannen, het kleinste taakje kan het gevoel van ontspannen verpesten.
Zie les nr 1 in het handboek ´met 2 in een relatie´ hoofdstuk: praten, voor vele een ongekend begrip.Herkenbaar. Mijn vrouw werkt 3/5 in het onderwijs, dus ze heeft redelijk veel vrij. Als ik vakantie neem is het ofwel in de kerst- of zomervakantie of af en toe een losse dag, maar dan voornamelijk in functie van de kinderen. Ik heb dus echt weinig écht vrije dagen op een jaar die puur voor mezelf zijn; ik kan ze op één hand tellen en dan heb ik nog vingers over. Een situatie die veel ouders van jonge kinderen herkennen. Ik heb er ook geen probleem mee.
Als ik dan toch eens een echt vrije dag voor mezelf in plan, dan wil ik ook niet productief zijn; als ik de hele tijd in de zetel wil liggen, dan wil ik dat. Wil ik naar een winkel(centrum), dan wil ik dat doen, wil ik de godganse dag liggen gamen, dan wil ik dat doen. Ik zit er niet mee in om de kinderen van en naar school te brengen, maar tussen die uren wil ik 200% mijn goesting doen.
Vaak is het dan van: "Ah, ge hebt vrij, kunt ge dan het gras afrijden, naar het containerpark gaan, mijn pakje dat ik op Vinted verkocht heb naar de gazettenwinkel doen, stofzuigen,..."
Ge hebt wél vrije dagen, maar dat telt voor u enkel als ge compleet niks doet. Wat op zich oké is, zolang ge niet vergeet dat ge samen een huishouden runt.Herkenbaar. Mijn vrouw werkt 3/5 in het onderwijs, dus ze heeft redelijk veel vrij. Als ik vakantie neem is het ofwel in de kerst- of zomervakantie of af en toe een losse dag, maar dan voornamelijk in functie van de kinderen. Ik heb dus echt weinig écht vrije dagen op een jaar die puur voor mezelf zijn; ik kan ze op één hand tellen en dan heb ik nog vingers over. Een situatie die veel ouders van jonge kinderen herkennen. Ik heb er ook geen probleem mee.
Als ik dan toch eens een echt vrije dag voor mezelf in plan, dan wil ik ook niet productief zijn; als ik de hele tijd in de zetel wil liggen, dan wil ik dat. Wil ik naar een winkel(centrum), dan wil ik dat doen, wil ik de godganse dag liggen gamen, dan wil ik dat doen. Ik zit er niet mee in om de kinderen van en naar school te brengen, maar tussen die uren wil ik 200% mijn goesting doen.
Vaak is het dan van: "Ah, ge hebt vrij, kunt ge dan het gras afrijden, naar het containerpark gaan, mijn pakje dat ik op Vinted verkocht heb naar de gazettenwinkel doen, stofzuigen,..."
Ook het feit dat jullie dat "taken" noemen, dat zijn toch gewoon dingen die erbij horen als ge samen een huis en kinderen hebt?
Dan zeg je toch gewoon vriendelijk 'dat zullen we dan in het weekend wel doen schat, want ik ga dit dagje wat me-time nemen aangezien ik dat heel weinig doe de rest van het jaar', nee?Vaak is het dan van: "Ah, ge hebt vrij, kunt ge dan het gras afrijden, naar het containerpark gaan, mijn pakje dat ik op Vinted verkocht heb naar de gazettenwinkel doen, stofzuigen,..."
Herkenbaar. Mijn vrouw werkt 3/5 in het onderwijs, dus ze heeft redelijk veel vrij. Als ik vakantie neem is het ofwel in de kerst- of zomervakantie of af en toe een losse dag, maar dan voornamelijk in functie van de kinderen. Ik heb dus echt weinig écht vrije dagen op een jaar die puur voor mezelf zijn; ik kan ze op één hand tellen en dan heb ik nog vingers over. Een situatie die veel ouders van jonge kinderen herkennen. Ik heb er ook geen probleem mee.
Zie les nr 1 in het handboek ´met 2 in een relatie´ hoofdstuk: praten, voor vele een ongekend begrip.

Voila, moeilijker dan dat wordt het toch nietDan zeg je toch gewoon vriendelijk 'dat zullen we dan in het weekend wel doen schat, want ik ga dit dagje wat me-time nemen aangezien ik dat heel weinig doe de rest van het jaar', nee?