Zoekt een keer deftige venten, he.

En organiseer je eens deftig met 2. Al de horror verhalen zijn altijd van koppels met 1 kind. Weet je hoe het er uit ziet met 3 kinders ?
En gedraag je eens volwassen. Als je takenpakket A en B afspreekt en je voert A en B uit, moet je nadien niet neuten dat je nog C en D ook wil. Dan had je het maar moeten afspreken.
Ik kan ook een job zoeken met een 4h commute en dan thuiskomen en puffen. Maar nee, ik werk van thuis. Ik doe de kinderen naar school, madam gaat ze halen. Ipv op de pot te zitten en 30 min te scrollen, schil patatten, schil de ajuin, snij de legumen. 's avonds is het al opnieuw 15 of 30 min gewonnen om eten te maken. Wasje opzetten, vaatwas opzetten of legen. Om de 50 min pak ik 10 min pauze om een huishoud taakje te doen.
Na het koken doen we afwisselend de kinderen naar boven naar bed en zit mijn werkdag er op. De madam doet de opruim terwijl ik in de tuin werk of ga lopen of whatever. En als het donker is, kom ik terug naar binnen en doe ik nog wat betalingen of emails of admin.
En venten die chronisch in bed liggen na zuippartijen (en vrouwen), tegen de goesting van de partner. Grow some balls. Je studententijd is gepasseerd, e. Met kinderen is de week ontspanning, niet het weekend......
En venten die hele dagen gaan fietsen in het weekend terwijl de madam met het kind thuis zit

Beetje op tafel kloppen he dames. Als ik dat hier nog maar zou proberen, hah. Ja 1 of 2x per jaar als dat afgesproken is op voorhand. Gewoon elk weekend een dag gaan fietsen, yoooo.
En over checklists. Heel het leven zijn checklists. Structuur en voorspelbaarheid >>> random noise. Als je iets 3x doet, make a checklist. Er is weinig sympathiek aan de 19e keer iets vergeten op reis terwijl je telkens hetzelfde moet meenemen. Make a fucking checklist. Gebruik een google agenda met recurring meetings voor alles. Tandarts bezoek kinderen, elektriciteit herzien, gas herzien, dit dat, whatever.