Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Brugge is imo ook een heel goed spel, maar dat is toch helemaal niet underrated? Dat staat ergens in de 200 ranking, en is toch vaak 1 van de meer vernoemde Feld games (wat een hele grote meneer is).
Het heeft wel geen "massa appeal", misschien bedoel je dat?
 
Wat extra's en expansions voor Imperial Assault, ben onlangs de app campaign begonnen 😋
Ik heb hem vorig jaar gespeeld. Vind hem heel goed, maar ik dacht wel niet zo lang als een normale campaign.
Heb daarna dan ineens Jabba’s Palace gekocht, maar die campaign nog niet kunnen spelen :(
 
Waar kopen jullie eigenlijk je board games? We zijn nu aan het kijken om voor mijn vrouw haar verjaardag nog wat board games te kopen, maar hebben enkel weet van World’s End of De Spelvogel online. Zijn er andere/betere te vinden?
 
Ik koop bij Spelgezel in Gent omdat dat handig is (werk in centrum Gent), online bestel ik op gamealot.shop.

Gamealot is trouwens een heel sympathieke kerel, mag je altijd vragen of hij een bepaald spel dat niet op de website staat kan bestellen en hij doet zowat vanalles.
 
queenofgames.be
crowdfinder.be

heel af en toe eens despelvogel.com maar dat probeer ik te vermijden
 
Ik koop vaak bij https://www.spelonk.be/ .
Altijd heel vriendelijk!
Daar ben ik vaste klant, ik koop nergens anders meer. Is op 15 minuten rijden, dus ik ga mijn bestellingen daar afhalen. Super vriendelijke mensen om toffe babbel mee te doen, en de beste prijzen (10% korting bij aankoop van 100 euro, + extra korting omdat ik lid ben van een spellenclub uit de buurt)
 
Moh waarom? Momenteel alleen maar goeie ervaringen :)
Al paar keer achter hun gat moeten zitten om iets te versturen. Hun stock is niet altijd up-to-date...
Ik bestel er enkel nog als ze goedkoper zijn dan de rest.
En ergste van al: communicatie is een ramp.
 
Al paar keer achter hun gat moeten zitten om iets te versturen. Hun stock is niet altijd up-to-date...
Ik bestel er enkel nog als ze goedkoper zijn dan de rest.
En ergste van al: communicatie is een ramp.
Awel, ik wilde nog posten: ik kan niet bijhouden bij hoeveel verschillende winkels ik al besteld heb. En maar van 1 heb ik een negatieve ervaring... 0,0 communicatie, ondanks dat er actie ondernomen word naar aanleiding van mijn vra(a)g(en).

Ik probeer dus ook altijd ergens anders te kijken...
 
In de gaten houden dus - afgelopen jaar daar veel besteld geen issues gehad, juist nu enkel iets gevraagd omdat ik this war of mine had besteld (iets te vlug zonder de uitbreiding Tales from the ruined city - wou die er nog bij hebben - gevraagd voor de verzending) - tot op heden geen antwoord gehad -> Voor alle andere zaken altijd reactie gehad binnen de 2d
 
In de gaten houden dus - afgelopen jaar daar veel besteld geen issues gehad, juist nu enkel iets gevraagd omdat ik this war of mine had besteld (iets te vlug zonder de uitbreiding Tales from the ruined city - wou die er nog bij hebben - gevraagd voor de verzending) - tot op heden geen antwoord gehad -> Voor alle andere zaken altijd reactie gehad binnen de 2d
Mja, ik heb voor dit wel vaker daar besteld, en nooit problemen gehad. Dus is wel gewoon betrouwbare winkel.

Alleen heb ik wel vaker gecommunceerd met andere shops (onlangs nog eentje in het zweeds zelfs), en altijd behulpzaam en responsief. Dusja, het doet wel wat 😅
 
Terug
Bovenaan