Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Aha ok. Pandemic staat op mijn wishlist. Maar mijn bordspelkameraden willen niet weten van coöperatieve dingen...
Ge moogt mijn vriendin eens lenen, die is zot van Pandemic :p

Volgens mij ook nog steeds plezant als single player game.
 
Na hier wat te lezen heb ik de volgende games gekocht:

- Azul
- Unfair
- Patchwork

Ben dus in blijde verwachting. :)
 
Yes, Secret Hitler is met voorsprong mijn favoriete party game. Echt schitterend :D
Je moet het wel met de juiste mensen spelen. Mijn laatste poging was nogal een fiasco, 5 mensen die al wat alcohol en wiet op hadden, ik als nuchtere daar tussen heb me niet echt geamuseerd :p Ze wisten precies niet goed wat ze aan het doen waren.

Klinkt meer als het publiek om Cards against Humanity mee te spelen.
 
Calico voor mijn zus haar kerst, dus niet voor mezelf :p

Laatste gekochte is Betrayal Legacy (voor mezelf) en dat is al een jaar geleden ofzo :thinking:
 
Dreamland - € 21,56 (20% actie)


Ziet er een leuke vlotte family game uit. Uiteraard bij Dreamland wel de NL versie. (De zoektocht naar El Dorado)
 
Gewoon beginnen :p Wij hadden nog nooit basic Pandemic gespeeld. Dan 2 keer januari van de Legacy versie gespeeld zonder de gevolgen bij te houden, en daarna "voor echt", is perfect gelopen. Als je de ervaring van basic Pandemic hebt, kan er eigenlijk niks mis gaan.
Klopt, hier hetzelfde. Kunt de 'gewone' versie spelen zonder Januari zelf te beginnen/open te maken.
 
"Kleine" toevoeging tot de collectie:

NWe2Rkk.jpg
 
Spirits of the wild (DE versie). Verjaardagscadeautje. :)

Brugge met uitbreiding Stad van het Zwin. Bugsy hier heeft mij overtuigd. :p
Ik ben normaal niet iemand die meteen de uitbreidingen mee besteld, maar was een aanbieding aan €40 voor de set. Is zowat de nieuwprijs van het basisspel en gezien de uitbreiding OOP is (met zotte prijzen op de geekmarket op bgg 😐), heb ik niet getwijfeld.
 
Ben echt een sucker voor legacy games dus de volgende hebben mijn collectie vervoegd :p

- Pandemic Legacy S0
- Clank! Legacy

Van Pandemic de introductie missie al gespeeld en smaakt naar meer!
 
Ben echt een sucker voor legacy games dus de volgende hebben mijn collectie vervoegd :p

- Pandemic Legacy S0
- Clank! Legacy

Van Pandemic de introductie missie al gespeeld en smaakt naar meer!
Ik heb vorige week My City gekocht. Ook een Legacy game.
En Aeon's End Legacy kan je ook nog kopen :p
 
Brugge met uitbreiding Stad van het Zwin. Bugsy hier heeft mij overtuigd. :p
Ik ben normaal niet iemand die meteen de uitbreidingen mee besteld, maar was een aanbieding aan €40 voor de set. Is zowat de nieuwprijs van het basisspel en gezien de uitbreiding OOP is (met zotte prijzen op de geekmarket op bgg 😐), heb ik niet getwijfeld.
Enkele maanden geleden ook de set gekocht, maar dan aan €26 :p
Ik denk dat WGG toen een stock clearance deed, want veel van hen stond goedkoop in bundels te koop.
 
Terug
Bovenaan